دعوت به ثبت‌نام آزاد یا با مقاله در اولین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال

آغاز ثبت‌نام در کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال

0
168
تا 20 آبان، با ثبت‌نام در سایت کنفرانس به آدرس www.dgrconf.com در همه بخش‌های این کنفرانس حضور یابید.

دبیرخانه کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال از همه فعالان اکوسیستم بازی‌های دیجیتال برای حضور در DGRC2017 دعوت به عمل می‌آورد. تا 20 آبان، با ثبت‌نام در سایت کنفرانس به آدرسwww.dgrconf.com در همه بخش‌های این کنفرانس حضور یابید:

– مراسم ارائه و داوری جایزه بازی‌های جدی، عصر روز سوم آذرماه

– کارگاه‌ آموزشی یکپارچه 4 ساعته انستیتوی ملی بازی‌سازی ایران، از صبح روز سوم آذرماه

– مراسم سخنرانی کلیدی دکتر Vivian Chen، دانشیار دانشکده ارتباطات دانشگاه Nanyang سنگاپور، صبح روز دوم آذرماه

– مراسم سخنرانی کلیدی Michael Röhle از Berlin Games Academy آلمان، صبح روز دوم آذرماه

– جلسات ارائه و داوری مقالات، از ظهر روز دوم آذرماه

– میزهای تکنولوژی برای آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های مرتبط

شما می‌توانید به عنوان نویسنده مقالات و یا به صورت آزاد در DGRC2017 شرکت نمایید. بر این اساس، هزینه‌های مربوط به هر حالت به شرح زیر است:

شرکت آزاد در DGRC2017  بدون مقاله

اگر علاقه‌مند به شرکت در DGRC2017 هستید، اما مقاله‌ای برای کنفرانس ارسال نکرده‌اید، می‌توانید به صورت آزاد در کنفرانس حضور یابید. حضور آزاد در کنفرانس شامل دریافت گواهی حضور و پکیج کنفرانس، امکان حضور در تمامی بخش‌های کنفرانس شامل مشاهده پوسترها و شرکت در پانل‌های ارائه شفاهی در روز اول و کارگاه‌های آموزشی و اختتامیه جایزه بازی‌های جدی در روز دوم است. همچنین پذیرایی و وعده ناهار در هر دو روز به عهده کنفرانس خواهد بود. هزینه ثبت‌نام آزاد 120000 تومان است.

برای این کار ابتدا از بخش سامانه کاربران DGRC2017 عضو سایت شده و سپس از بخش خدماتمراحل پرداخت هزینه را طی نمایید.

 شرکت در DGRC2017  با مقاله

در صورتی که ضمن حضور در DGRC2017، مقاله‌ شما در کنفرانس پذیرفته شده می‌توانید ضمن پذیرش مقاله خود، از مزایای حضور در کنفرانس بهره‌مند شوید. این مزایا شامل دریافت گواهی پذیرش مقاله و پکیج کنفرانس، امکان حضور در تمامی بخش‌های کنفرانس شامل مشاهده پوسترها و شرکت در پانل‌های ارائه شفاهی در روز اول و کارگاه‌های آموزشی و اختتامیه جایزه بازی‌های جدی در روز دوم است. همچنین پذیرایی و وعده ناهار در هر دو روز به عهده کنفرانس خواهد بود. هزینه ثبت‌نام مقاله اول 100000 تومان است.

اگر مقاله‌ای که در حال ثبت آن هستید، دومین مقاله شما برای DGRC2017 است، با دبیرخانه تماس بگیرید. هزینه ثبت مقالات دوم به بعد، 50000 تومان است.

 برای ثبت‌نام در این حالت، پس از پذیرش نهایی مقاله شما توسط دبیرخانه، در بخش وضعیت مقاله از سامانه کاربران، امکان پرداخت هزینه باز خواهد شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here