اولویت‌های پژوهشی دایرک در حوزه رسانه‌های تخصصی

0
18

پیرو نشست گفتمان بازی با عنوان «جایگاه و اقتصاد رسانه‌های تخصصی بازی‌های ویدئویی در ایران» که با حضور امیر گلخانی (دبیر تحریریه بازینما)، محسن وفانژاد (سردبیر ویجیاتو)، علی فخار (مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی­های رایانه‌­ای) و دکتر داتیس خواجه‌ئیان (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)، به میزبانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد و با توجه به مباحث مطرح شده که منعکس‌کننده دغدغه‌ها و چالش‌های فعالان رسانه‌های تخصصی بازی در ایران است، اولویت‌های پژوهشی زیر برای تدوین پایان‌نامه‌های مرتبط معرفی می‌شوند:

–        شناسایی و اولویت‌بندی کارکردهای رسانه‌های تخصصی بازی‌های دیجیتال

–        ارائه مدلی برای اثرگذاری رسانه‌های تخصصی در افزایش موفقیت بازی‌های ایرانی

–        نحوه شکل‌گیری ژورنالیسم فرآیند-محور در رسانه‌های تخصصی بازی‌های دیجیتال

–        سیاست‌های مرتبط با تربیت ژورنالیست تخصصی بازی‌های دیجیتال

–        ذائقه‌شناسی مخاطبان رسانه‌های تخصصی بازی‌های دیجیتال

–        بررسی روش‌های نوین رسانه‌ای برای برقراری ارتباط با مخاطب بازی‌های دیجیتال

–        مدل‌های نوین کسب‌وکار رسانه‌های تخصصی بازی‌های دیجیتال

دایرک حمایت معنوی خود را از تدوین و انتشار نتایج پژوهش‌ها در این حوزه‌ اعلام داشته و از تمامی دانشجویان فعال در حوزه‌های مرتبط مانند علوم ارتباطات، مدیریت رسانه، مطالعات فرهنگی و رسانه، سیاست‌گذاری فرهنگی، روزنامه‌­نگاری و… دعوت به عمل می‌آورد که در مسیر حل مشکلات صنعت بازی، با سایر فعالان این اکوسیستم همراه شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید