همکاری جایزه بازی‌های جدی 1399 (SeGaP2020) با کژوال کمپ

0
122

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان یکی از حامیان کژوال کمپ 1399 به طور خاص با این رویداد همکاری خواهد کرد. بازی‌سازان و دانشجویان شرکت‌کننده در جایزه بازی‌های جدی 1399 و علاقه‌مند به بازی‌سازی می‌توانند با شرکت در رویداد کژوال کمپ از برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و تجارب بازی‌های موفق، تیم‌سازی، ساخت بازی‌، شبکه منتورها و جوایز نقدی این رویداد بهره‌مند شوند.

همکاری مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) به‌ عنوان دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی با دومین رویداد کژوال کمپ به ‌منظور هم‌‎افزایی و توانمندسازی شرکت‌کنندگان رویداد جایزه بازی‌های جدی 1399 از سویی و ترویج بازی­‌های هدفمند برای بازی­‌سازان این رویداد از سوی دیگر صورت می‌گیرد. 

در این راستا و در مسیر این همکاری، ثبت ­نام­‌کنندگان رویداد جایزه بازی‌های جدی 1399 در بخش­‌های مختلف می‌توانند برای ارتقاء مهارت‌های خود از کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی کژوال کمپ استفاده کنند. همچنین دبیرخانه جایزه برای بازی‌های ساخته شده در کژوال کمپ با ویژگی­‌های هدفمندی، حمایت­‌های ویژه­‌ای ترتیب خواهد داد. 

علاوه بر این دایرک با ارائه سخنرانی‌هایی در خصوص نتایج حاصل از پیمایش ملی، ارائه گزارش تحلیلی از بازی‌های ایرانی و همچنین معرفی بازی‌های جدی با این رویداد همراه خواهد بود و اطلاعات جدیدی را به مخاطبین ارائه می‌دهد. 

رویداد بازی‌سازی کژوال کمپ به‌ منظور ارتقای صنعت بازی‌های موبایلی در کشور برگزار می‌شود. علاوه بر کافه بازار ، آواگیمز ، دایرک و انستیتو ملی بازی‌سازی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، حامیانی همچون استودیوهای بازی‌سازی مطرح از جمله پاییزان، Quiz of Kings، مدریک، تتراپازل و نردبان اندیشه فردا حضور دارند که در تأمین جایزه ۱۵۰ میلیون تومانی رویداد و ارائه‌ محتواهای آموزشی مشارکت خواهند داشت. 

بازی‌سازان و دانشجویان علاقه‌مند به بازی‌سازی می‌توانند با شرکت در این رویداد از برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌ها، سخنرانی‌ها و تجارب بازی‌های موفق، تیم‌سازی، ساخت بازی‌، شبکه منتورها و جوایز نقدی این رویداد بهره‌مند شوند.

  • برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص کژوال کمپ اینجا کلیک کنید.
  • برای ارسال اثر به جشنواره بازی­ جدی سال 1399 اینجا کلیک کنید.
  • برای ثبت‌­نام فردی یا گروهی در هکاتون بازی­‌های جدی 1399 اینجا کلیک کنید.
  • برای ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی­‌های جدی 1399 اینجا کلیک کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here