جوایز ویژه ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی برای مقالات و بازی‌های جدی مبتنی بر فناوری‌های نوین

0
94

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی همچون سال 1398، از بازی‌ها و مقالات منتخب خود در رویداد جایزه بازی‌های جدی 1399 که مبتنی بر فناوری‌‌های نوین باشند، در قالب جوایز نقدی و ارائه تسهیلات تقدیر خواهد کرد.

دبیرخانه رویداد جایزه بازی‌های جدی تلاش دارد تا با همکاری ستاد بتواند با ایجاد زمینه برای بهره‌مندی بازی‌سازان از فرصت‌های این ستاد در راستای تقویت و توسعه بازی‌های جدی گام بردارد. بدین‌منظور ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال از سال گذشته با حمایت از بازی‌های جدی مبتنی بر فناوری‌های نوین در حوزه‌های واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت ترکیبی (MR) در شبکه همکاران و حامیان قرار گرفت. 

همچنین این ستاد در سال 1399 نیز با این رویداد همراه خواهد بود. حمایت‌های ستاد در چهارمین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدی در موضوع بازی‌های مبتنی بر فناوری‌‌های واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR)، بلاکچین و هوش مصنوعی است. بازی‌پژوهان و بازی‌سازان می‌توانند با ساخت این بازی‌ها و تالیف مقالات مرتبط از این فرصت بهره‌مند شوند.

جوایز ستاد به شرح زیر است:

– تا سقف 170 میلیون ریال جوایز نقدی به بازی‌های منتخب ستاد در جشنواره بازی جدی

– تا سقف 300 میلیون ریال جوایز نقدی به بازی‌های منتخب ستاد در هکاتون بازی‌های جدی

– تا سقف 30 میلیون ریال جوایز نقدی به مقالات منتخب ستاد در سمپوزیوم بازی‌های جدی

– تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلا ت (در قالب وام قابل‌تبدیل به بلاعوض، زیرساخت‌های مورد نیاز و رفع موانع) برای هر سه بازی برگزیده ستاد در هکاتون بازی‌های جدی 

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک‌های زیر در این رویداد شرکت نمایند:

برای ارسال بازی و آثاربه جشنواره بازی جدی سال 1399 اینجا کلیک کنید.

برای ارسال مقالات به سمپوزیوم بازی‌های جدی 1399 اینجا کلیک کنید.

برای ثبت‌نام فردی و تیم در هکاتون بازی‌های جدی 1399 اینجا کلیک کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88310222 داخلی 415 تماس بگیرید و یا به آدرس Serious.Games.Prize@Gmail.com ایمیل ارسال نمایید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here