ترویج بازی‌های جدی منتخب جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ با موضوع مهارت‌افزایی کودکان و نوجوانان در شبکه پویا

0
162

جایزه ویژه دبیرخانه کتاب فناوری‌های صنعت گیم ایران برای بازی‌های برگزیده در جشنواره بازی جدی سال 1399

دبیرخانه کتاب فناوری‌های صنعت گیم در همکاری با رویداد جایزه بازی‌های جدی 1399 و به‌عنوان یکی از حامیان این رویداد از بازی‌های منتخب جشنواره بازی جدی سال 1399 با رویکرد مهارت‌محور در قالب جوایز غیر نقدی (ترویج بازی‌های جدی در برنامه تلویزیونی چی‌چی شبکه پویا) به ارزش 50 میلیون ریال برای هر بازی منتخب، تقدیر می‌کند.

علاوه بر این جایزه، عضویت این بازی‌ها در کتاب صنعت گیم، فرصت‌های متنوعی مانند شتاب‌دهی، تجاری‌سازی بازی‌های دیجیتال و صادرات آن‌ها برای اعضاء خود فراهم می‌کند.

اولویت‌های دبیرخانه برای انتخاب بازی‌های برگزیده، نحوه استفاده از ابزار بازی‌های جدی برای ترویج سبک زندگی سالم و مهارت محور (ارتقاء هوش‌های 8 گانه) است. دبیرخانه قصد دارد ضمن حمایت از تولید بازی‌های جدی با رویکرد کاربرد بازی در تقویت هوش منطقی، هوش تصویری، هوش کلامی، هوش حرکتی، هوش درون فردی، هوش برون فردی و هوش طبیعت‌گرا با معرفی این بازی‌ها در رسانه ملی مخاطب را با این محصولات ارزشمند آشنا کند.

لازم به تاکید است که انتخاب بازی‌های برگزیده دبیرخانه طبق بررسی پنل داوری دبیرخانه انجام خواهد شد.

از بازی‌سازان فعال دعوت می‌شود در صورت دارا بودن بازی جدی تولید شده در این حوزه، حداکثر تا روز جمعه مورخ 30 آبان‌ماه 1399 برای ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام نمایند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here