تمدید مجدد مهلت ارسال مقالات و آثار و ثبت‌نام تیم‌ها برای رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹

0
52

به دلیل‌های درخواست‌های مکرر بازی‌پژوهان و بازیسازان، مهلت ارسال مقالات و آثار و همچنین ثبت‌نام تیم‌های برای رویداد جایزه بازی‌های جدی 1399 مجددا تا پایان روز جمعه مورخ 14 آذرماه تمدید شد.

رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی که هرسال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها متولی این صنعت و با جذب حامیان این حوزه، برگزار می‌شود این دوره نیز با میلیون‌ها تومان جایزه و شبکه بزرگی از حامیان و همکاران، فرصتی برای مشارکت در رشد بازی‌های جدی در کشور را فراهم نموده است. این رویداد که امسال به دلیل شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هر  سه بخش به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود، در تلاش است تا زیرساخت‌های علمی و صنعتی را برای توسعه بیش‌از پیش بازی‌های جدی در کشور فراهم و حلقه‌های توسعه را از تحقیقات دانشگاهی تا تجاری‌سازی محصولات موجود در صنعت تقویت کند.

طبق اعلام دبیرخانه این رویداد 30 آبان آخرین فرصت ارسال اثر، ارسال مقاله و ثبت‌‌نام فردی یا گروهی برای شرکت در این رویداد بود که به مدت یک هفته تا 8 آذرماه تمدید شد. اما بنا به درخواست‌های مکرر برای تمدید زمان ثبت‌نام در هکاتون و ارسال مقالات و آثار به سمپوزیوم و جشنواره، دبیرخانه رویداد با تمدید مجدد مهلت یک هفته‌ای به علاقمندان به شرکت در این رویداد فرصت داده که تا 14 آذر ماه برای ارسال مقالات و آثار خود به چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی  1399 و در بخش‌های زیر اقدام کنند. 

  • بخش جشنواره بازی جدی سال 1399 در این دوره نیز میزبان آثار تولید شده در این زمینه است. صاحبان اثر می‌توانند بازی خود را (نسخه جدید یک بازی یا نسخه به‌روزرسانی شده بازی در دوره‌های قبل جشنواره)  برای دبیرخانه جایزه ارسال کنند. پس از دریافت آثار ارسالی، بازی‌های جدی در سه مرحله مورد داوری تولید، داوری تجاری و داوری علمی قرار می‌گیرند و پس از بررسی‌های داوران، تیم‌های منتخب در فینال، به ارائه دستاوردهای خود خواهند پرداخت. در مجموع بیش از 200 میلیون تومان جایزه در انتظار برندگان این بخش خواهد بود. برای ارسال اثر به جشنواره بازی جدی سال 1399 اینجا کلیک کنید.

  • بخش هکاتون بازی‌های جدی 1399 یک رویداد بازی‌سازی سه‌روزه است که در تهران، تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد. امسال به دلیل همه‌گیر شدن ویروس کرونا و همچنین توجه به مدیریت فردی در این شرایط به‌عنوان مسئله‌ای مهم، وزارت ورزش و جوانان با ارائه موضوع «مهارت‌های زندگی: مواجهه با همه‌گیری بیماری‌ها» حامی مالی و طراح مسئله این رویداد در این سه استان است. قرار است از بهترین بازی‌های رومیزی یا دیجیتالی در این بخش نیز تقدیر شود و در مجموع بیش از 100 میلیون تومان جایزه در انتظار برندگان این بخش خواهد بود. برای ثبت‌‌نام فردی یا گروهی درهکاتون بازی‌‌های جدی 1399 اینجا کلیک کنید.

  • بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی 1399 پذیرای مقالات تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در حوزه بازی‌های جدی است و به میزبانی دانشکده مدیریت و حسابداری علامه طباطبائی برگزار خواهد شد. مقالات ارسالی به این بخش حتماً باید به زبان انگلیسی باشند و داوری مقالات با هدف افزایش کیفیت مقالات ارسال شده، سخت‌گیرانه و در سطح مقالات علمی-پژوهشی خواهد بود. درمجموع بیش از 20 میلیون تومان جایزه به مقالات منتخب در این بخش تعلق خواهد گرفت و مقالات پذیرفته شده برای نمایه‌سازی به پایگاه استنادی IEEE Xplore ارسال خواهد شد. برای ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی‌های جدی 1399 اینجا کلیک کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here