آثار و مقالات SeGaP2020 به میز داوری رسید

0
74

مهلت بازی‌پژوهان و بازی‌سازان برای ارسال مقالات و آثار به چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی به پایان رسید و بنا به اعلام دبیرخانه این رویداد، در مجموع 34 مقاله برای بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی و 75 اثر برای بخش جشنواره بازی جدی سال به این دبیرخانه ارسال شده است. همچنین نزدیک به 200 نفر در قالب تیمی و فردی برای شرکت در بخش هکاتون بازی‌های جدی ثبت‌نام کرده‌اند.

رویداد جایزه بازی‌های جدی که هرسال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان تنها متولی این صنعت برگزار می‌شود، امسال به دلیل شرایط کرونایی کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هر  سه بخش به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

حمایت 18 نهاد حاکمیتی، علمی، دانشگاهی و بازی‌سازی از جایزه بازی‌های جدی 1399 و اختصاص بیش از 700 میلیون تومان جایزه نقدی و تسهیلات تجاری‌سازی به منتخبان برگزیده آن تلاشی است که در راستای اهداف بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای دستیابی به هدف مهم توسعه بیش ‌از پیش بازی‌های جدی در کشور برداشته شده است.

با اعلام دبیرخانه چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی، فرآیند بررسی و داوری آثار ارسال شده در دو بخش سمپوزیوم و جشنواره توسط تیم داوری این رویداد آغاز شده و با پایان داوری اسامی فینالیست‌های بخش جشنواره و مقالات شفاهی بخش سمپوزیوم متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد. ضمن اینکه با توجه به برگزاری آنلاین این رویداد، نحوه ارائه مقالات شفاهی و فینالیست‌ها به‌زودی اعلام‌ می‌شود.

همچنین درخصوص نحوه برگزاری هکاتون بازی‌های جدی 1399 با تیم‌ها و افراد ثبت‌نام شده تماس گرفته شده است. این بخش یک رویداد بازی­‌سازی سه روزه برای ساخت نسخه اولیه‌­ای از بازی­‌های دیجیتالی یا رومیزی با موضوع «مهارت­‌های زندگی: مواجهه با همه ­گیری بیماری­‌ها» است و هم­زمان در سه شهر تهران، تبریز و اصفهان برگزار خواهد شد. برگزاری بخش هکاتون بازی­‌های جدی و منتورینگ تیم­‌ها نیز امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، کاملا به صورت آنلاین، از صبح روز چهارشنبه مورخ 19 آذرماه 1399 پیگیری می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی به شماره 02188310222 داخلی 415 تماس بگیرید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here