بازینگاشت «شاخص‌ترین اطلاعات مصرف بازی‌های دیجیتال در سال ۱۳۹۸»

0
514

معرفی این بازی‌نگاشت:

این بازینگاشت نمونه‌ای مصور از داده‌های کلیدی پیمایش ملی در سال 1398 است و الگوی مصرف بازی‌های دیجیتال را در کشور نشان می‌دهد. این پیمایش به دلیل شیوع ویروس کرونا برای اولین مرتبه به صورت تلفنی انجام شد و اطلاعات بیش از 9200 خانوار گردآوری شده و با بیش از 3000 بازیکن مصاحبه صورت گرفته است.

طبق این آمار، تعداد گیمرهای بازی‌های دیجیتال به 32 میلیون نفر در سال 1398 رسیده است که به طور میانگین این بازیکنان 93 دقیقه در روز بازی می‌کنند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here