گزارش«نمای نزدیک 1398- پلتفرم کنسول: سرزمین طلایی»

0
398

گزارش «نمای نزدیک 1398- پلتفرم کنسول: سرزمین رویایی» دومین گزارش مستخرج از پیمایش ملی مصرف بازی‌های دیجتال در ایران است که توسط معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار شده است. این گزارش به مرور شاخص‌ترین اطلاعات استفاده از پلتفرم کنسول در میان بازیکنان ایرانی پرداخته است و دید جامعی از الگوی بازی، ترجیحات بازیکنان کنسولی و میزان هزینه‌کرد آن‌ها به‌دست می‌دهد.
گزارش «نمای نزدیک 1398- پلتفرم کنسول: سرزمین رویایی» نشان می‌دهد پلتفرم کنسول از چند جهت تغییرات گسترده و پیشرفت‌های وسیعی را در چند سال گذشته در بازار ایران شاهد بوده است: برای اولین بار میزان استفاده از پلتفرم کنسول در میان بازیکنان ایرانی از مصرف پلفترم رایانه پیشی گرفته است؛ میانگین سنی بازیکنان کنسولی در طول زمان بیشتر شده و اکنون بالاتر از میانگین سنی کل بازیکنان است؛ و هزینه‌کرد بازیکنان این پلتفرم افزایش بسیار زیادی داشته است.

کاربر گرامی

شما به این بخش دسترسی کامل ندارید. برای تهیه این گزارش از لینک زیر استفاده کنید. همچنین با ارتقا عضویت می‌توانید از خدمات مختلف سایت و امکان دریافت کدتخفیف برای تهیه گزارش‌های دایرک بهره‌‌مند شوید.

برای ارتقا عضویت از لینک زیر استفاده کنید

برای خرید گزارش از لینک زیر استفاده کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here