حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی از مقالات و بازی‌های مبتنی بر فناوری‌های برتر در پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی

0
84

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت از بازی‌های جدی مبتنی بر فناوری‌های برتر در حوزه‌های واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR)، بلاکچین و هوش مصنوعی، آثار برتر مبتنی بر این فناوری‌ها در هر سه بخش جایزه بازی‌های جدی 1400 را انتخاب و از آن‌ها تقدیر خواهد کرد.

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که از سال 1398 در شبکه حامیان و همکاران رویداد جایزه بازی‌های جدی قرار گرفته است، با حمایت مالی 150 میلیون ریالی در سال 1398 و 500 میلیون ریالی در سال 1399 از بازی‌های جدی فناورانه تقدیر کرد، امسال نیز از آثار برتر در موضوع بازی‌های مبتنی بر فناوری‎‌‌های واقعیت افزوده (AR)، واقعیت مجازی (VR)، بلاکچین و هوش مصنوعی حمایت و جوایز نقدی و تسهیلات به برگزیدگان اعطا خواهد کرد. 

براین اساس ستاد به بازی‌های منتخب خود در جشنواره بازی جدی تا سقف 500 میلیون ریال، به بازی‌های منتخب بخش هکاتون بازی‌های جدی تا سقف 100 میلیون ریال، به مقالات منتخب بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی تا سقف 100 میلیون ریال جوایز نقدی و تا سقف 2 میلیارد ریال تسهیلات (در قالب وام قابل‌تبدیل به بلاعوض، زیرساخت‌های مورد نیاز و رفع موانع) برای بازی‌های برگزیده ستاد در هکاتون بازی‌های جدی اهدا خواهد کرد. 

گفتنی است پنجمین دوره جایزه بازی‌های جدی که هر سال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و به همت معاونت پژوهش آن برگزار می‌شود، امسال هم در سه بخش اصلی خود یعنی جشنواره، هکاتون و سمپوزیوم میزبان شرکت‌کنندگان و آثار ارائه شده توسط آنها خواهد بود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارسال آثار مرتبط در حوزه‌های مورد حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اینجا کلیک کنند. ضمن اینکه برای ارسال آثار تا 23 مهرماه فرصت دارید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here