دعوت به ثبت‌نام در «مدرسه بازی‌های جدی شناختی»

0
229

هکاتون بازی‌های جدی، این بار با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و با موضوع «توانمندسازی و استعدادیابی با رویکرد شناختی» برگزار می‌شود و ستاد از برگزیدگان خود در قالب جوایز نقدی و تسهیلات حمایت خواهد کرد.

به جز این، بنیاد ملی نخبگان هم با به رسمیت شناختن هکاتون در طرح شهید بابایی، به برگزیدگان حائز شرایط خود امتیاز فعالیت نخبگی اعطا خواهد کرد و شرکت‌کنندگان می‌توانند از فرصت دریافت این امتیاز بهره‌مند شوند.

در کنار این دو، ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی هم حامی هکاتون است و این سه در کنار هم بیش از 100 میلیون تومان جایزه نقدی به علاوه تسهیلات تجاری‌سازی متنوع به برندگان اهدا می‌کنند.

مدرسه بازی‌های جدی شناختی چه کار می‌کند؟

هکاتون 1400 از هر سال جذاب‌تر است؛ اما یک تفاوت عمده بین این دوره و دوره‌های قبلی، برگزاری مدرسه بازی‌های جدی شناختی برای توانمندسازی شرکت‌کنندگان در هکاتون به صورت آنلاین است.

این مدرسه تلاش می‌کند تا با مرور مقدمات و اصول فنی و شناختی در ساخت یک بازی جدی شناختی، شرکت‌کنندگان هکاتون را برای تولید پروتوتایپی از یک بازی شناختی آماده کند.

باید تاکید شود که شرکت در این کارگاه‌ها پیش شرط حضور در هکاتون برای استفاده از امتیاز فعالیت نخبگی است.

دروس ارائه شده مدرسه در سه بخش دوره‌های فنی، دوره‌های شناختی و مباحث تکمیلی به شرح جدول زیر برگزار خواهند شد:

چطور در مدرسه و هکاتون ثبت‌نام کنیم؟

  • می‌شود هم به شکل فردی و هم تیمی در کارگاه‌ها شرکت کرد. اما حضور حداقل یک فرد از تیم‌ها در همه کارگاه‌ها الزامی است.
  • برای ثبت‌نام در مدرسه اول از اینجا در هکاتون ثبت‌نام کنید و بعد با لینکی که در انتهای فرم ثبت‌نام ارائه شده و ضمنا برای شما ایمیل هم می‌شود برای ثبت‌نام در مدرسه اقدام کنید.
  • اگر می‌خواهید فقط در کارگاه‌های آموزشی شرکت کنید نیازی به تکمیل فرم ثبت‌نام در هکاتون نیست و برای دریافت لینک مستقیم شرکت در کارگاه‌ها با شماره 88310222-021 داخلی 415 تماس بگیرید و یا با آدرس ایمیل serious.games.prize@gmail.com با ما در ارتباط باشید.
  • هزینه ثبت‌نام برای شرکت در مدرسه به صورت فردی یا تیمی، مجموعا مبلغ 1.000.000 ریال است و علاقه‌مندان تا پایان مردادماه 1400 فرصت دارند تا در این کارگاه‌ها ثبت‌نام کنند. آغاز کارگاه‌ها از چهارم شهریورماه و روزهای پنجشنبه و جمعه خواهد بود. زمان دقیق کارگاه‌ها متعاقبا اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here