ششمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت

0
166

قصه جام ششم، قصه تفاوت‌ها، شگفتی‌ها و اولین‌ها است. شروع روایتش از آنجایی آغاز شدکه کرونا قواعد مرسوم همه ۵ دوره گذشته برگزاری آن را بر هم زد و به ناچار نه در دقیقه ۹۰ و وقت اضافه که از همان ابتدا کار را کشاند به برگزاری آنلاین بازی‌ها در دور مقدماتی. این قصه باز هم نقطه اوج داشت؛ آنجا که در آن روز کارزار خردادی، بزرگان و مقام‌داران فیفای ایران در رقابت با تازه‌کارها از رسیدن به فینال جا ماندند و فینال مسابقات فیفا ۲۱ در جام ششم محل به رخ کشیدن و خودنمایی نام‌های ناشناخته‌تر شد.
قصه کتاب جام ششم، فصلی ویژه هم برای اولین‌ها داشت.آنجا که سالن سینما پردیس ملت جایی برای برگزاری بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال شد تا یک تجربه هیجان‌انگیز از تماشای مسابقات ورزش‌های الکترونیک بر پرده نقره‌ای سینما در حافظه تاریخی این جام به یادگار بماند.
این جام باز هم اولین داشت؛آن هم به‌خاطر برگزاری آنلاین بخش بین‌الملل مسابقات فیفا با حضور تعدادی از سرشناس‌ترین بازیکنان مطرح رشته فیفا از کشورهای سوئد، ترکیه، روسیه و ازبکستان با بزرگان فیفای ایران که اتفاق مهمی برای فیفابازهای ایرانی شد.
فصل شگفتی این جام هم در همین مسابقات بخش بین‌الملل فیفا رقم خورد، آنجایی که پویان رحیمی، ایوان لاپانیه ملقب به بوراس لجند ستاره مشهور سوئدی را شکست داد تا نشان دهد که از مطرح‌ترین و پردرآمدترین چهره‌های فیفای جهان چیزی کم ندارد.
ششمین جام قهرمانان بازی‌های ویديویی ایران هر چند در هول و هراس کرونا با سختی و همه محدودیت‌هایش برگزار شد؛ اما همین تفاوت‌ها، شگفتی‌ها و اولین‌ها قصه‌اش را به یک پایان خوش و شیرین خاتمه داد.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here