نمایه‌سازی مقالات سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۴۰۰ در پایگاه استنادی IEEE Xplore

0
47

ازی‌پژوهان و علاقمندان به بازی‌های جدی حتما این روزها در جریان اخبار برگزاری پنجمین دوره رویداد جایزه بازی‌های جدی هستند. رویدادی که توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سه بخش جشنواره بازی جدی سال 1400، هکاتون بازی‌های جدی 1400 و سمپوزیوم بازی‌های جدی1400 در آخرین ماه پاییز برگزار می‌شود. طبق روال چند ساله برگزاری این رویداد مبنی بر دریافت مجوز نمایه‌سازی مقالات در کتابخانه دیجیتال IEEE Xplore و قرار گرفتن عنوان «سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی» در فهرست کنفرانس‌های تحت حمایت این پایگاه، امسال نیز بخش سمپوزیوم (ISGS2021) با دریافت این مجوز در فهرست این پایگاه تایید شد. 

با قرار گرفتن عنوان «سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1400» در فهرست کنفرانس‌های تحت حمایت پایگاه استنادیIEEE Xplore  مانند دوره‌های قبل (دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در سال 1397، سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1398 و سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی  1399) مقالات پذیرفته شده در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1400 نیز برای نمایه‌سازی در پایگاه معتبر استنادیIEEE Xplore   به این پایگاه ارسال و نمایه می‌شوند.

لازم به ذکر است مقالاتی در IEEE نمایه خواهند شد که ضمن رعایت استانداردهای کیفیتی همچون محتوای علمی مناسب، فاقد سرقت علمی و ادبی بوده و از لحاظ نگارش و گرامر در سطح بالائی باشند. در این راستا تمامی بازی‌پژوهان، می‌توانند مقالات خود را پس از نگارش فقط به زبان انگلیسی، براساس فرمت مندرج بر روی سایت رویداد تنظیم و نسبت به ارسال آن اقدام نمایند.

اشاره به این نکته ضروری است که مقالات پذیرفته شده در ISGS2021 ، مجدداً توسط IEEE Xplore مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و از جنبه کیفیت علمی و کیفیت نگارشی بررسی می‌شوند. سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1400 امسال نیز با هدف تمرکز بخشی به منابع علمی و تحقیق در جهت توسعه این بازی‌ها برگزار می‌شود. بازی‌پژوهان برای ارسال مقاله نهایتاً تا روز جمعه مورخ 23 مهر‌ماه فرصت خواهند داشت. 

دبیرخانه رویداد به شکل ویژه برای رویداد امسال مجموعا تا سقف 50 میلیون ریال جایزه برای مقالاتی که به موضوع روش تحقیق و تجاری‌سازی بازی‌های جدی پرداخته باشند، تدارک دیده است. ضمن اینکه از میان مقالات ارسال‌شده، مقالات منتخب علاوه بر دریافت جایزه نقدی  تا سقف 120 میلیون ریال، در روز سمپوزیوم به‌صورت شفاهی ارائه می‌شوند.

همچنین نهادهای حامی از مقالات برگزیده در حوزه‌های علوم شناختی و مبتنی بر فناوری‌های برتر نیز با اهدای جوایز نقدی تقدیر خواهند کرد. 

برای شرکت در این بخش رویداد و ارسال مقاله به سمپوزیوم بازی­‌های جدی 1400 اینجا کلیک کنید. ضمن اینکه سایت www.segap.ir  نیز برای اطلاع از کم و کیف برگزاری این رویداد در دسترس شما است. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here