Home بازی‌های جدی حضور شرکت‌کنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در مدرسه بازی‌های جدی

حضور شرکت‌کنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در مدرسه بازی‌های جدی

0
141

کارگاه‌های دومین مدرسه بازی‌های جدی با موضوع بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) که با هدف توانمندسازی شرکت‌کنندگان در بخش هکاتون 1401 برگزار می‌شود از روز پنجشنبه 3 شهریورماه با حضور 156 شرکت‌کننده کار خود را آغاز می‌کند.

دومین مدرسه بازی‌های جدی با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی و کمیته بازی‌پردازی ایران با مباحث مربوط به بازی‌وارسازی و تکمیلی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

برای شرکت در این کارگاه 158 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 85 نفر در قالب 26 تیم و  73 نفر نیز به صورت فردی در این دوره حضور دارند.

گفتنی است پنجمین دوره هکاتون بازی‌های جدی با حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان طراح مسئله، با هدف افزایش مراجعه افراد به کتابخانه‌ها و با بازی‌وار کردن این فرآیند در شهرهای تهران، تبریز و اصفهان تاریخ‌های 20 الی 22 مهرماه به‌صورت همزمان و آنلاین در بستر دیسکورد برگزار خواهد شد. همان طور که پیش از این و در فراخوان اولیه جایزه بازی‌های جدی 1401 اعلام شده بود، برای دریافت امتیاز نخبگانی حضور شرکت‌کنندگان هکاتون 1401 در این کارگاه‌های آموزشی تخصصی اجباری است.

 هکاتون بازی‌های جدی یک رویداد بازی‌سازی سه‌روزه است که با هدف ایده‌پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می‌شود. این رویداد همچون سال گذشته، پس از تایید شورای راهبری بنیاد ملی نخبگان در طرح شهید بابایی مصوب شده است و بنیاد ملی نخبگان در سال 1401 نیز امتیاز فعالیت نخبگی را به منتخبان این رویداد تخصیص می‌دهد.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here