فراخوان انتشار مطالعات علمی در قالب کتاب

0
128

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) در راستای تحقق اهداف تعریف شده و گسترش تحقیق و پژوهش، آماده پذیرش و چاپ آثار پژوهشی در قالب کتاب از طریق انتشارات بنیاد ملی بازی­های رایانه­‌ای است و در این راستا از اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و صاحب‌نظران حوزه‏­‌های مختلف مهندسی، علوم انسانی، هنر و … دعوت می‌­نماید تا آثار علمی خود را اعم از پایان‌نامه، تألیف و ترجمه در حوزه بازی­‌های دیجیتال به منظور ارزیابی و داوری اولیه از اینجا ثبت و ارسال نمایند.

شرایط ارسال آثار در این مجموعه به شرح زیر است:

  • ثبت‌نام و ارائه اثر به منزله چاپ کتاب نیست.
  • آثار طبق ضوابط انتشارات بنیاد پس از ارزیابی و تایید داور در قالب کتاب منتشر خواهد شد.
  • آثار ارسالی نباید پیش از این به انتشار رسیده باشند.
  • همچنین توجه به این نکته ضروری است که انتشار کتاب در این مجموعه عواید تجاری برای نویسندگان نداشته و صرفا جنبه علمی و پژوهشی دارد و از آن جایی که انتشارات بنیاد، ناشر تخصصی در حوزه بازی­‌های دیجیتال است، قابل ذکر است که اغلب آثار منتشر شده در این مجموعه به صورت منابع آموزشی در دانشگاه‌­ها و مراکز علمی تدریس می‌شود و مورد توجه مخاطبان قرار می­‌گیرند.

متقاضیان محترم ضروری است اطلاعات مندرج در کاربرگ مورد نیاز جهت ثبت تقاضای چاپ را تکمیل نموده و در پایان متن کامل آثار خود را ارسال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثابت ۸۸۳۱۰۲۲۲-۰۲۱ (داخلی ۴۱۳) و یا رایانامه direc1394@Gmail.com ارتباط حاصل فرمایید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here