کتاب مجموعه مقالات هفتمین دوره‌ کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها با موضوع «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد»

0
202

این کتاب با همکاری مشترک دانشگاه اصفهان و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تدوین شده و حاوی مقالات برگزیده هفتمین دوره کنفرانس بین‌المللی بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها با موضوع بازی‌های رایانه‌ای و رویکرد مبتنی بر شواهد است.

ایده اصلی در این اثر توجه به «رویکرد مبتنی بر شواهد» است که به‌عنوان نگاه ویژه هفتمین کنفرانس صورت گرفت، مقصود از رویکرد مبتنی بر شواهد، انتخاب پژوهش‌هایی بوده است که بر اساس داده‌های واقعی نوشته شده باشند و بتوانند به حل مسائل روز در سطوح مختلف سیاستگذاری، روانشناسی، مدیریت، علوم انسانی و موضوعات هنری و مهندسی کمک کنند.
از مجموع مقالات شفاهی پذیرفته شده در این کنفرانس، 14 مقاله در موضوع «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد» براساس چند ویژگی مشخص از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای انتخاب شدند. استفاده از داده‌های واقعی، انتخاب مورد مطالعه از داخل کشور و میزان اثربخشی مورد مطالعه شده، از مهم‌ترین محورهای انتخاب مقالات برگزیده این بخش بوده است.

علاقه‌مندان و بازی‌پژوهان می‌توانند برای تهیه این کتاب‌ با نشانی‌ @Game_Research در تلگرام و شماره تلفن ۸۸۳۱۰۲۲۲ داخلی ۴۱۳ در ارتباط باشند.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here