مهلت ارسال مقالات به DGRC2018 تا ۴ آبان‌ماه تمدید شد

0
247
مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال که توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و با همکاری دانشگاه صداوسیما برگزار می‌شود، تا روز جمعه مورخ 4 آبان‌ماه تمدید شد.

با توجه به پایان یافتن مهلت اولیه ارسال مقالات به دبیرخانه «دومین ملی کنفرانس و اولین کنفرانس بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال»، زمان ارسال مقالات به دلیل استقبال گسترده پژوهشگران در رشته‌های مختلف دانشگاهی تمدید می‌گردد. اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و کلیه علاقه‌مندان به پژوهش در حوزه بازی‌های دیجیتال، برای ارسال مقالات خود به دبیرخانه کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال، تا 4 آبان‌ماه برای ارسال مقالات خود فرصت دارند.

چرا مقالات خود را به کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال ارسال کنیم؟

DGRC2018 تحت حمایت شاخه ایرانی IEEE برگزار می‌گردد. مقالات پذیرفته‌شده در این دوره از کنفرانس به منظور نمایه‌سازی برای پایگاه بین‌المللی IEEE Xplore ارسال خواهند شد.

– مقالات پذیرفته‌شده این دوره، در پایگاه‌های استنادی داخلی همچون سیویلیکا نمایه خواهند شد.

– مقالات برتر DGRC2018، در فصلنامه‌های علمی پژوهشی تحقیقات فرهنگی ایران، مطالعات رسانه‌های نوین، تحقیقات فناوری اطلاعات و ارتباطات، راهبرد فرهنگ و فصلنامه علمی ترویجی سیاست‌نامه علم‌و‌فناوری، با داوری بدون نوبت برای انتشار از مزیت تسهیل و تسریع برخوردار خواهند شد.

لازم به ذکر است که کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال، به عنوان جامع‌ترین کنفرانس میان‌رشته‌ای کشور در زمینه بازی‌های دیجیتال، در تاریخ هشتم و نهم آذرماه سال‌جاری و توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاری دانشگاه صداوسیما برگزار خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت کنفرانس از طریق لینک زیر مراجعه نمائید:
http://www.dgrconf.com/fa/news.php?rid=108

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here