مهلت ثبت‌نام در «جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۷» به پایان رسید؛ با داوران و منتورهای SeGaP2018 آشنا شوید

0
238
با توجه به پایان مهلت ارسال آثار به فرآیند اصلی «جایزه بازی‌های جدی 1397» و همچنین ثبت‌نام در «هکاتون بازی‌های جدی 1397»، مرحله ثبت‌نام در SeGaP2018 با 36 بازی ارسال شده برای فرآیند اصلی و بیش از 80 شرکت‌کننده در هکاتون به پایان رسید.

فرآیند اصلی «جایزه بازی‌های جدی 1397»:

در بخش فرآیند اصلی، پس از غربال بازی‌های ارسالی، داوران در سه بخش داوری تولید، داوری تجاری و داوری علمی به ارزیابی آثار می­‌پردازند. اسامی داوران فرآیند اصلی جایزه به شرح زیر است:

در بخش داوری تولید:

جناب آقای سید علی سیدف

جناب آقای هادی اسکندری

جناب آقای سجاد قلی‌زاده

در بخش داوری تجاری:

شرکت سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهی تخصصی آواگیمز

سرکار خانم مهندس فریبا علیزاده

در بخش داوری علمی:

سرکار خانم دکتر مهناز استکی

جناب آقای دکتر یوسف خدابنده‌لو

جناب آقای طه رسولی

فینالیست‌های فرآیند اصلی در ابتدای هفته آینده معرفی شده و در روز جمعه مورخ 9 آذرماه، هم‌زمان با برگزاری DGRC2018، در دانشگاه صداوسیما به رقابت نهایی خواهند پرداخت. به برنده فرآیند اصلی SeGaP2018، جایزه 20 میلیون تومانی بازی‌های جدی تعلق می­گیرد. همچنین در این بخش موسسه نیماد به بازی منتخب در حوزه بهداشت و درمان، جایزه 5 میلیون تومانی اختصاص خواهد داد.

«هکاتون بازی‌های جدی 1397»

در بخش هکاتون، تیم‌ها و افراد شرکت‌کننده از روز چهارشنبه 30 آبان‌ماه در سالن رویدادهای صندوق نوآوری و شکوفایی به توسعه بازی جدی خود در حوزه بهداشت و درمان می­پردازند و این رقابت تا روز جمعه، 2 آذرماه ادامه خواهد داشت. تیم‌ها در سه روز برگزاری این گیم­جم تحت نظارت منتورهای تولید و منتورهای علمی قرار می­گیرند. اسامی منتورهای هکاتون به شرح زیر است:

منتورهای تولید:

جناب آقای طه رسولی

جناب آقای وهاب احمدوند

جناب آقای محمد ایرجی

منتورهای علمی:

سرکار خانم دکتر منیره افضلی

جناب آقای دکتر هادی زرافشان

جناب آقای دکتر امیر هاشمی مشکینی

بازی­های تولید شده توسط داوران هر دو بخش ارزیابی شده و برنده جایزه 10 میلیون تومانی موسسه نیماد برای «هکاتون بازی­های جدی 1397» در اختتامیه DGRC2018 معرفی خواهد شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here