وبینار گردایه هشتم(تابستان ۹۸):مرور مهم‌ترین جریان‌های بازی‌های دیجیتال در ایران و جهان

0
143

وبینار مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) در فصل تابستان 98 به هشتمین گام خود رسیده است. در وبینار گردایه هشتم سعیده جنتی و پویان نژادی به همراه فریبا علیزاده، رویدادهای مهم و اثرگذار صنعت بازی‌های دیجیتال در فصل تابستان در سطح ایران و جهان را مرور خواهند کرد.

§          در ابتدای این وبینار مطابق وعده همیشگی‌مان نگاهی به بازار جهانی بازی‌های دیجیتال در نیمه اول سال 2019 و آنچه تا پایان سال برای این صنعت پیش‌بینی شده است، خواهیم انداخت.

§         پس از آن بازار چهارمین کشور جهان در صنعت بازی‌های دیجیتال یعنی کره جنوبی را مورد بررسی و تحلیل قرار خواهیم داد.

§         در پرونده ویژه این وبینار به سراغ بازی‌های جدی (Serious Games) رفته و موضوعات جالب‌توجه پیرامون آن را مرور خواهیم کرد. ذیل همین موضوع نیز نگاهی بر بازی‌های تبلیغاتی (Advergames) خواهیم انداخت و به نکاتی که در ساخت موفق یک بازی تبلیغاتی کمک می‌کنند، اشاره خواهیم کرد.

§         در ادامه بحث داغ این روزهای صنعت بازی‌ها یعنی Cloud Gaming را موشکافی کرده و تحولاتی که این فناوری در صنعت بازی‌ها به‌وجود آورده است را بررسی خواهیم کرد.

§         در بخشی دیگر، گزارش جالبی از طراحی آیکون‌های بازی و برنامک‌های موبایلی ارائه کرده و اهمیت طراحی صحیح آن‌ها در اثرگذاری بر روی مخاطب و افزایش احتمال انتخاب یک بازی یا برنامک توسط وی را تحلیل خواهیم کرد.

§         بخش جالب ماجرا نیز برمی‌گردد به داده‌های کافه بازار در بخش بازی‌ها که علاقه‌مندان را با آنچه در بازار بازی‌های موبایلی در کشورمان روی داده است، آشنا می‌کند.

§        در پایان وبینار نیز شما را در جریان فعالیت‌های حال‌حاضر مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک)، قرار خواهیم داد.

 

برای ثبت‌نام در این رویداد به لینک زیر مراجعه نمایید:

http://yon.ir/4uuqf

 

 

  

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here