گزارش جامع سومین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۸

0
199
موضوع: گزارش جامع سومین دوره جایزه بازی‌های جدی 1398
تعداد صفحات: 40
حجم فایل: 20 مگابایت
قیمت: رایگان

معرفی این گزارش:

سومین دوره از رویداد جایزه بازي‌های جدی، با هدف تحقیق، تولید و ترویج بازي‌های جدی بزرگتر از دو دوره قبل و با همکاری دانشـکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشـگاه شهید بهشـتی و به میزبانی این دانشـگاه مورخ پنجم و ششـم دی‌ماه 1398در تالار الزهراي دانشـکده مدیریت و حسـابداري دانشگاه شهید بهشـتی برگزار شد و علاوه بر توسعه بازی‌های جدی و بررسی آثار تولیدی، از تالیف مقالات در این حوزه نیز مورد حمایت قرار گرفت.
در این دوره، سه رویداد مجزا شامل سمپوزیوم بازی‌های جدی 1398، جشنواره بازی جدی سال 1398 و هکاتون بازی‌های جدی 1398برگزار شد.

در بخش جشنواره بازی جدی سال 1398 از مجموع 72 بازی ارسالی، 9 بازی به فینال راه یافتند که در روز فینال بعد از ارائه حضوری در مقابل داوران، بازی جدی سال انتخاب شد.

بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی 1398 با سخنرانی کلیدی طه رسولی آغاز و با برگزاری کارگاه تجربه بازی‌ساز، نشست گفتمان بازی، رونمایی کتاب و ارائه مقالات شفاهی پایان یافت. 

بخش هکاتون بازی‌های جدی 1398 در تاریخ 27 الی 29 آذرماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. همزمان دانشکده هنرهای اسلامی تبریز نیز به نمایندگی از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای میزبان برگزاری هکاتون در این شهر بود.

در اختتامیه رویداد جایزه بازی‌های جدی 1398 از برندگان هر سه بخش تقدیر و جوایز به برندگان اهدا شد. 

گزارش حاضر مروری است بر آنچه که در سومین دوره جایزه بازی‌های جدی 1398 گذشت:

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here