جایزه 20 میلیون تومانی موسسه نیماد برای بازی‌های منتخب حوزه سلامت در جشنواره بازی جدی سال 1399

0
108

مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد)، همچون دو دوره گذشته با حمایت مالی و در قالب جایزه از بازی‌های جدی منتخب خود در حوزه سلامت و درمان تقدیر خواهد کرد. این موسسه به‌عنوان یکی از حامیان کلیدی رویداد جایزه بازی‌های جدی، از دومین دوره رویداد مشارکت و همکاری خود را با رویداد جایزه بازی‌های جدی آغاز کرده است و چهارمین دوره این رویداد نیز با حمایت مادی این موسسه از بازی‌های حوزه سلامت ادامه خواهد داشت.  

به گفته دکتر مسگرپور، مشاور معاون تحقیقات و فناوری و مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه نیماد، بازی‌های جدی به دلیل اینکه هم دارای جنبه سرگرمی و هم دارای ویژگی‌های آموزشی و کمک درمانی هستند، اهمیت بسیار زیادی در حوزه سلامت دارند و یکی از مهم‌ترین رویکردهای نوآورانه در حوزه سلامت است که می‌تواند به این حوزه کمک فراوانی کند. 

بدین منظور موسسه نیماد در این دوره از جشنواره تلاش کرده تا حمایت‌های نقدی و غیر نقدی از بازی‌های جدی حوزه بهداشت و درمان را داشته باشد. این موسسه در دو دوره گذشته نیز به عنوان حامی این رویداد حضور داشته است و به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در این حوزه و حمایت‌های مادی و معنوی از تیم‌ها و گروه‌های فعال است. 

در رویداد امسال نیماد در موضوع بازی‌های حوزه سلامت و درمان و با نگاهی به مواجهه با همه‌گیری بیماری‌ها حامی رویداد است و حمایت‌های زیر را از بخش‌های رویداد به عمل می­‌آورد: 

  • تا سقف 200 میلیون ریال جوایز نقدی به بازی‌های منتخب حوزه سلامت در جشنواره بازی جدی سال 1399 مشروط به داشتن تحقیقات و مطالعات اثربخشی

  • منتورینگ علمی در موضوع همه­‌گیری بیماری‌­ها در بخش هکاتون بازی‌های جدی 1399

برای ارسال آثار خود به جشنواره بازی جدی سال 1399 و بهره‌مندی از این فرصت، از اینجا اقدام کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره 88310222 داخلی 415 تماس بگیرید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here