Sign in
Join
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
صفحه کاربری
ارتقا عضویت
سوابق خرید
تاریخچه فعالیت
ویرایش صفحه کاربری
خروج
Sign in
Welcome!
Log into your account
your username
your password
Forgot your password?
Create an account
Sign up
Welcome!
Register for an account
your email
your username
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
your email
Search
Sign in / Join
Sign in
Welcome! Log into your account
your username
your password
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
your email
your username
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
your email
A password will be e-mailed to you.
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
صفحه کاربری
ارتقا عضویت
سوابق خرید
تاریخچه فعالیت
ویرایش صفحه کاربری
خروج
جدیدترینها
تجربهخوانی
تجربهخوانی بازی بیسیم
گردایه: مطالعات بازار
مروری بر وضعیت صنعت بازیهای دیجیتالی در جهان (بخش دوم: درآمد…
گردایه: مطالعات بازار
مروری بر وضعیت صنعت بازیهای دیجیتال در جهان (بخش اول: مصرف…
تجربهخوانی
تجربهخوانی بازی مَنتیلهپو
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم کنسول در پیمایش ملی…
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش«نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم کنسول»
تجربهخوانی
تجربهخوانی بازی الفباشی (بازی جدی سال ۱۴۰۲)
تجربهخوانی
تجربهخوانی بازی جدی راه ابریشم
خبرها
ارائه نشان «هوشا» به بازیهای حوزه علوم شناختی
خبرها
«الفباشی» بهترین بازی جدی سال ۱۴۰۲ شد
خبرها
تلاش میکنیم برای تجاریسازی بازیهای جدی قدمی برداریم
خبرها
وزرات فرهنگ از طرحهای کاربردی دانشگاهی در حوزه بازیها حمایت میکند
سیگپ
مقالات فینالیست در سمپوزیوم بازیهای جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
خبرها
فینالیستهای جشنواره بازی جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
سیگپ
استفاده رایگان دانشجویان از برنامههای ششمین دوره جایزه بازیهای جدی
سیگپ
برگزاری اختتامیه رویداد جایزه بازیهای جدی در روزهای ۷ و ۸…
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم موبایل در پیمایش ملی…
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم رایانه در پیمایش ملی…
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش ملی مصرف بازیکنان ایرانی در پلتفرم رایانه منتشر شد
گردایه: مطالعات بازار
گزارش نیوزو در موضوع کنسول و رایانه شخصی (بخش اول «بازار…
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم موبایل»
خبرها
ارائه گواهینامه نهاد اعتبار بخش بازیها و بستههای شناختی به منتخبان…
خبرها
مهلت ارسال آثار به ششمین رویداد بینالمللی جایزه بازیهای جدی تمدید…
سیگپ
معرفی سخنرانان خارجی سمپوزیوم بینالمللی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲
سیگپ
معرفی آثار پنجمین رویداد هکاتون بازیهای جدی
سیگپ
منتورینگ و داوری پنجمین دوره هکاتون بازیهای جدی
خبرها
مجوز نمایهسازی مقالات سمپوزیوم در پایگاه IEEE Xplore دریافت شد
خبرها
پرسش و پاسخ با اساتید مدرسه بازیهای جدی
تحقیقات دایرک
نمای دور: ارتباط سامانههاي ویدئو به درخواست (VOD) و بازارپردازی بازیهای…
دریچه: مطالعات بازی
نحوه تعامل مصرفکنندگان با بازیهای دیجیتالی از نگاه نیوزو
سیگپ
مدرسه بازیهای جدی با موضوع بازیوارسازی
سیگپ
فراخوان رویداد بین المللی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲ منتشر شد
گردایه: مطالعات بازار
بررسی بازیهای پرفروش سال ۲۰۲۳ از نگاه نیوزو
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در بریتانیا (اشتغال در حوزه بازیهای…
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در بریتانیا (بخش اول: مصرف بازیها)
مرور منابع علمی
اهمیت پرداختن به بازیهای دیجیتال با توجه به کارکردهای شناختی آنها
خبرها
عرضه کتابهای انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سی و چهارمین…
خبرها
کتاب مجموعه مقالات هفتمین دوره کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و…
کتابهای دایرک
کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال»
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران»…
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در لهستان
مرور منابع علمی
اتاقهای فرار واقعیت مجازی؛ فرار بهسوی یادگیری
خبرها
فراخوان انتشار مطالعات علمی در قالب کتاب
بازیهای جدی
حضور شرکتکنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در مدرسه بازیهای جدی
گردایه: مطالعات بازار
برداشتی از گزارش نیوزو از بازار جهانی بازیهای دیجیتال در سال…
مرور منابع علمی
مدل کرباسی کسب و کار در بازی
خبرها
دومین مدرسه بازیهای جدی برگزار میشود
گزارشهای تحلیلی
نمای دور: بازیهای واقعیت جایگزین
خبرها
حمایت نهاد کتابخانههای عمومی کشور از منتخبین هکاتون ۱۴۰۱
خبرها
فراخوان جذب سفیران دانشگاهی در دایرک
مرور منابع علمی
مروری بر وضعیت استیم ۲۰۲۲
خبرها
فراخوان ششمین دوره جایزه بازیهای جدی منتشر شد
خبرها
تخصیص امتیاز نخبگی به برترینهای هکاتون ۱۴۰۱
خبرها
اعطای امتیاز فعالیت نخبگی بنیاد ملی نخبگان به برترینهای هکاتون ۱۴۰۰
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در آمریکا
مطالعات موردی
بازیهای جنگی در چارچوب MDA
خبرها
نمایه شدن مقالات پذیرفته شده سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۰ در…
دریچه: مطالعات بازی
کاربست نظریه ادبی فرمالیسم روسی در بازیهای دیجیتال
مرور منابع علمی
پیامهای پنهان در بازیها
خبرها
آشنایی مخاطبان با تازهترین تألیفات تخصصی حوزه بازیهای دیجیتال کشور
Load more