نمایه‌ مقالات کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در پایگاه سیویلیکا

مقالات پذیرفته شده نخستین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال در پایگاه سیویلیکا نمایه شد.  سید محمدعلی سیدحسینی، دبیر کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال از نمایه‌سازی ۸۸ مقاله...

۱۸ روشی که دانشگاه‌ها از بازی‌های ویدئویی برای یادگیری استفاده می‌کنند

به لطف مجموعه‌ای غنی‌تر از بازی‌های آموزشی، دانشجویان تقریباً در تمام سطوح آموزشی فرصتی برای یادگیری توأم با سرگرمی، تجربه و تمرین مهارت‌های ضروری...

شماره دوازدهم: بازی‌های دیجیتال و هوش مصنوعی

بازی‌های دیجیتال و هوش مصنوعی، عنوان دوازدهمین ماهنامه «مطالعات بازی: دریچه» است. می‌توان گفت که بازی‌های دیجیتال از همان ابتدای پیدایش، بخشی از زمینه تحقیقات هوش مصنوعی بوده‌اند.

بازینمای وضعیت پژوهش بازی‌های دیجیتال در دنیا

مطالعات مرتبط با بازی های دیجیتال در جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند. در این بازینما به مرور برخی از آمارهای مربوط به...

اهدای جوایز نقدی ۲۵ میلیون تومانی به بازی‌های برتر «جایزه بازی‌های...

جوایز ۲۵ میلیون تومانی برندگان بخش «جایزه بازی‌های جدی» در نخستین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال به بازی‌های طرلان و RehabMap اهدا شد. با توجه به...

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از دایرک

دکتر سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای، از دستاورهای دایرک نیز دیدار کرد.

بازینگاشت DGRC2017

معرفی این بازی‌نگاشت: به گزارش روابط عمومی دایرک، با توجه به برگزاری نخستین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با همکاری دانشگاه...

بازینگاشت SeGaP2017

معرفی این بازی‌نگاشت: جایزه بازی‌های جدی یا Serious Games Prize که به اختصار سیگپ (SeGAP) خوانده می‌شود. اولین دوره خود را در قالب DGRC2017 برگزار...

خبرگان از پیوند دانشگاه و صنعت می‌گویند…

همه با هم، بازی پژوهی. در این کلیپ، خبرگان دانشگاه و صنعت از اهمیت پیوند این دو به هم می‌گویند. 

خبرگان از پیوند دانشگاه و صنعت می‌گویند…

همه با هم، بازی پژوهی. در این کلیپ، خبرگان دانشگاه و صنعت از اهمیت پیوند این دو به هم می‌گویند. 

خبرگان از پیوند دانشگاه و صنعت می‌گویند…

همه با هم، بازی پژوهی. در این کلیپ، خبرگان دانشگاه و صنعت از اهمیت پیوند این دو به هم می‌گویند. 

جهانگرد در افتتاحیه DGRC2017: توقع داریم جریان پژوهشی کشور به جنبه‌های...

نخستین دوره کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال: گرایش‌ها، فناوری‌ها و کاربردها، با حضور نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات، مدیرعامل بنیاد...

Iran 2016: 100 Facts

This report is focusing on the pattern of gaming in different countries and compare that between Iran and USA, Canada, Spain, Germany, France, U.K., New Zealand, and Australia.

۱۰۰ گزاره از اکوسیستم بازی‌های دیجیتال در ایران ۱۳۹۵

گزارش "۱۰۰ گزاره از اکوسیستم بازی‌های دیجیتال در ایران ۱۳۹۵" نگاهی جامع به فضای حاکم بر صنعت بازی‌های دیجیتال در ایران دارد.

فینالیست‌های «جایزه بازی‌های جدی» اعلام شدند

از میان ۵۴ اثر ارسالی به نخستین دوره مسابقه «جایزه بازی‌های جدی»، بر اساس نظر داوران در بخش‌های ساخت، مبانی نظری و برنامه تجاری، ۵ بازی به مرحله نهایی رسیده‌اند.

کارگاه «یک روز با بازی» در روز دوم کنفرانس برگزار می‌شود

در کارگاه «یک روز با بازی»، تعریف بازی، تاثیر بازی، کاربرد بازی، نحوه ساخت بازی و کسب­‌وکار بازی توسط اساتید مطرح این حوزه معرفی و تشریح می‌­گردد.

آواگیمز بازی‌های منتخب را از میان آثار ارسال شده به «جایزه...

بازی‌های جدی، ابزاری اثربخش برای درمان، ترویج مسئولیت اجتماعی، تبلیغات و آموزش هستند. در عین حال این بازی‌ها توان بالقوه زیادی برای درآمدزایی دارند. آواگیمز با هدف استعدادیابی و جذب تیم‌های خوش آتیه، بازی‌های مستعد را از میان بازی‌های ارسال شده به «جایزه بازی‌های جدی» انتخاب و وارد برنامه شتاب‌دهی خود خواهد نمود.

دعوت به ثبت‌نام آزاد یا با مقاله در اولین کنفرانس تحقیقات...

دبیرخانه کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال از همه فعالان اکوسیستم بازی‌های دیجیتال برای حضور در DGRC2017 دعوت به عمل می‌آورد. تا ۲۰ آبان، با ثبت‌نام در سایت کنفرانس به آدرس www.dgrconf.com در همه بخش‌های این کنفرانس حضور یابید.

با مایکل رول، سخنران کلیدی صنعتی DGRC آشنا شوید

آقای مایکل رول، از باسابقه‌ترین تولیدکنندگان بازی‌های دیجیتال محسوب می‌شود. او مدیر پروژه و مدیر اجرایی تولید بازی‌های متعددی بوده است که از این میان می‌توان به بازی‌های پرطرفداری همچون Travian، Crysis 2 و Warhammer اشاره نمود.

دکتر ویوین چِن، سخنران کلیدی DGRC2017 در بخش علوم انسانی شد

به گزارش روابط عمومی دایرک، در راستای برقراری تعاملات هر چه بیشتر و شبکه‌سازی گسترده‌تر و با هدف اتصال دانشگاه به صنعت، در اولین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال شاهد حضور سخنرانان کلیدی برجسته‌ای از دانشگاه Nanyang Technological University، سنگاپور به عنوان یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های فعال در حوزه فناوری رسانه و همچنین Games Academy برلین به عنوان یکی از پرسابقه‌ترین نهادهای آموزشی حوزه بازی‌های دیجیتال هستیم.