در مصاحبه اختصاصی با اسپن آرسث مطرح شد: بازیها به زودی...
بازیها به زودی تبدیل به گستردهترین و محبوبترین پدیده زمان ما خواهند شد.
نگاهی کوتاه به کتاب «زیباییشناسی بازیهای ویدیویی»
بازیهای ویدیویی نمایندهی یکی از مهمترین پیشرفتها در هنر مدرن پاپ میباشند و اخیراً توجه بسیاری از فلاسفه هنر و زیباییشناسی را به خود جلب کردهاند.
پیشبینی درآمد بازار جهانی بازیهای دیجیتال در سال ۲۰۱۹
امروز بیش از هر زمان دیگری، بازی کردن در قلب کسبوکارهای مرتبط با سرگرمی قرار گرفته است. راههای ارتباط مصرفکنندگان با بازیها و از...
نقد مقاله: پدیدارکردن خود: ریز خود قومنگاری در مطالعات بازنمایی خود...
در بخش چکیده نویسنده موضوع کلی خود را که شخصیسازی آواتارها و بازنمایی خود در بازیهای ویدئویی است، مطرح میکند. نویسنده معتقد است که آنچه بیشتر تحقیقات این حوزه از آن غافل هستند، نقش محقق است که با استفاده از روش مورد استفاده در این مقاله، میتوان جایگاه محقق را به او برگرداند.
میتوان هدست واقعیت مجازی Valve Index را نماینده نسل بعدی...
۱۰ روزی است که بازار فناوری واقعیت مجازی با حضور یک تازه وارد، به جنبوجوش افتاده است. شرکت Valve در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹...
اولویتهای پژوهشی دایرک در حوزه رسانههای تخصصی
پیرو نشست گفتمان بازی با عنوان «جایگاه و اقتصاد رسانههای تخصصی بازیهای ویدئویی در ایران» که با حضور امیر گلخانی (دبیر تحریریه بازینما)، محسن وفانژاد (سردبیر ویجیاتو)، علی فخار (مدیر روابط عمومی بنیاد ملی بازی¬های رایانه¬ای) و دکتر داتیس خواجهئیان (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران)، به میزبانی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد
نقد و بررسی پایاننامه «انگیزش فراگیران در یادگیری از طریق بازی:...
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایاننامههای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای مختلف که به تازگی در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد. در این زمینه اگر از پایاننامه خود دفاع کردهاید و مایل هستید شبکه پژوهشگران بازیهای دیجیتال با موضوع کار علمی شما آشنا شوند، با ایمیل یا آیدی زیر در ارتباط باشید:
info@direc.ir
Game_Research@
نقد و بررسی پایاننامه «چرا داستان اهمیت دارد: مروری بر روایت...
پایاننامه «چرا داستان اهمیت دارد: مروری بر روایت در بازیهای جدی»، در سال ۲۰۱۸، توسط «امیلی آن نائول » در مقطع کارشناسی ارشد «دانشگاه تگزاس » و با هدف بررسی نقش روایت در تجربه آموزندگانی که در حال تعامل با بازیهای جدی هستند، به رشتهی تحریر در آمده است.
طراحی بازیهای موبایلی و اجتماعی
موضوع محوری: مکانیکها و روشهای پولسازی
نویسنده: تیم فیلدز
مترجمان: حسام عزیزی ورزقانی و حامد نصیری
تعداد صفحات: ۲۸۴
قیمت نسخه فیزیکی: ۳۵۰,۰۰۰ ریال
برای خرید نسخه فیزیکی این...
معرفی پایاننامه: بررسی اثر تکنولوژی نوین واقعیت مجازی (بازی آموزش زبان...
با کمک ابزارهای واقعیت مجازی، مردم در تمام سنین میتوانند یاد بگیرند و چیزی را به کسی آموزش دهند. واقعیت افزوده- مجازی آموزش همهجانبه را برای همه در دسترس، ارزانتر، شخصیتر و جذابتر میکند.