بازیخیزهای ۱۳۹۶
گزارش پیشرو، همچون گزارش «نمای باز» بر کلیدیترین اطلاعات از مصرف بازیهای دیجیتال در بین بازیکنان ایرانی متمرکز است. این گزارش، به مقایسه اطلاعات مصرف بازیها در میان ۵ استان دارای بیشترین بازیکن در کشور میپردازد؛ استانهای تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و خوزستان.
شماره پانزدهم: بازیهای اجتماعی
با توسعه و رونق گرفتن بازیهای اینترنتی که تعداد زیادی از کاربران را به تعاملات آنلاین بهوسیله بازی دعوت میکنند، مبحث بازیهای اجتماعی داغ شده است. افزایش نفوذ گوشیهای هوشمند و تبلتها نیز در اشاعه این قبیل بازیهای تأثیرگذار بوده است.
DGRC2018 با حمایت IEEE IRAN SECTION برگزار میگردد؛ فرصت نمایهسازی مقالات...
دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال، تحت حمایت علمی شاخه ایرانی IEEE برگزار میگردد. طبق قرارداد فیمابین دبیرخانه کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال وIEEE-Iran Section (دبیرخانه بخش ایران آیتریپلای)، مقالات انگلیسی پذیرششده در دومین کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال به منظور نمایهسازی در پایگاه IEEE Xplore ارسال خواهند شد.
سیاستهای جدید دولت چین چگونه بزرگترین بازار بازیهای دیجیتال در جهان...
صنعت بازیهای دیجیتال در چین بهشدت تحت تأثیر سیاست جدید اتخاذشده توسط دولت این کشور که از ماه مارس اجرایی گردیده، قرار گرفته است. این قانون جدید منجر به توقفی ناگهانی در صدور مجوز برای بازیهای دیجیتال جدید میگردد. اخیراً دلتمردان چینی اعلام نمودند که تعداد کمی از بازیهای جدید در آینده مجوز دریافت خواهند کرد و زمان بازی کودکان ممکن است محدود گردد.
گردایه تابستان ۹۷
گزارش فصلی گِردایه، نشریهای دیجیتالی است که در ابتدای هر فصل منتشر میشود. در هر شماره از این گزارش، پس از رصد اطلاعات آماری سه ماهه اخیر در همه زمینههای مرتبط با بازی های دیجیتال، آماری را که منابع قابل اعتمادی داشته و از روش تحقیق قابل دفاعی برخوردار بوده باشد، انتخاب شده و به همراه تحلیل انسجام بخشی در این نشریه گردآوری میشود.
لیگ بازیهای رایانهای ایران ۲۰۱۷
معرفی این بازینگاشت:ورزشهای الکترونیک یا Esports، گونهای از رقابت میان افراد است که از طریق بازیهای دیجیتال صورت میگیرد. این شاخه ورزشی در جهان...
پادکست «صدای بازی» به بازیهای جدی میپردازد
در قسمت ۱۱۹ پادکست «صدای بازی» به موضوع جایزه بازیهای جدی یا SeGaP 2018 پرداخته شده است.
شماره چهاردهم: بازیهای دیجیتال و سبک زندگی
در شماره چهاردهم ماهنامه دریچه، به موضوع محوری «سبک زندگی» پرداختهایم، موضوعی تحقیقاتی که به لحاظ ماهیت میانرشتهای، طیف وسیعی از رشتههای دانشگاهی و رویکردهای پژوهشی را تحت تأثیر قرار داده است.
رضایتسنجی شرکتکنندگان TGC2018
رویداد TGC بزرگترین رویداد بازیسازی ایران، غرب اسیا و شمال آفریقاست که برای دومی بار در روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در انستیتو ملی بازیسازی و روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۴ و ۱۵ تیرماه ۹۷ در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد.
فراخوان شرکت در دومین دوره از جایزه بازیهای جدی (SeGaP2018) و...
بازیهای دیجیتال در جهان به عنوان ابزاری جذاب برای سرگرمی و رسانهای پرمخاطب برای فرهنگسازی، یک پدیده مهم محسوب میشوند؛ اما این همه چیز در مورد بازیهای دیجیتال نیست.