بازینگاشت «کودکان و بازی‌های دیجیتال» در مجله بازی‌بان منتشر شد

معرفی این بازی‌نگاشت: بازینگاشت حاضر بطور مشترک با مجله بازی‌بان و با تحلیل داده‌های حاصل از پیمایش ملی سال ۱۳۹۶مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال در ایران با نمونه آماری ۸۰۰۰ نفری به دست آمده است. این...

چکیده سخنان اعضای اولین نشست گفتمان بازی با موضوع «جایگاه و اقتصاد رسانه‌های تخصصی...

ویدئوی کامل اولین نشست گفتمان بازی چکیده گفتگوها در اولین نشست گفتمان بازی چکیده سخنان دکتر داتیس خواجه‌ئیان؛ هیئت علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و نماینده دانشگاه در نشست چکیده سخنان علی فخار؛ مدیر روابط عمومی بنیاد...

اطلاعیه دبیرخانه جایزه بازی‌های جدی در مورد مشکل ارسال آثار در شرایط اختلال اینترنتی

پیرو اختلالات اینترنتی پیش آمده در شبکه اینترنت کشور و چالش‌های ناشی از آن برای ارسال آثار به سومین جایزه بازی‌های جدی، دبیرخانه این رویداد، تصمیمات زیر را تا رفع این مشکل برای سه...

دانشگاه هنر اسلامی تبریز نماینده بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برای برگزاری هکاتون بازی‌های جدی...

پیرو مذاکرات صورت گرفته با دکتر یونس سخاوت، رئیس دانشکده چندرسانه‌ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز، هم­زمان با برگزاری هکاتون بازی‌­های جدی ۱۳۹۸ در صندوق نوآوری و شکوفایی در تهران، این دانشگاه نیز نماینده برگزارکننده...

مدل «انگیزش بازیکن» یا چه عواملی یک بازی را جذاب می‌کند؟

چه عواملی بازیکن را علاقه‌مند به بازی می‌کند؟ احتمالاً پدران و مادران نسل بازیکنان بازی‌های دیجیتال، اولین کسانی بودند که این سؤال را مطرح کرده‌اند. البته این سؤال را نه از روی کنجکاوی بلکه...

چکیده سخنان اعضای دومین نشست گفتمان بازی با موضوع «وضعیت ورزش‌های الکترونیک در ایران»

گزیده مطالب مطرح شده در نشست گفتمان بازی گزیده سخنان بهنود اناری: رئیس کمیته برگزاری رویداد #IGC2019 گزیده سخنان علی فخار؛ مدیر برندینگ بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گزیده سخنان آرش عیاری؛ سردبیر زومجی و مجری و کارشناس...

سومین نشست گفتمان بازی: سیر تکاملی حمایت از بازی‌سازان در ایران

با توجه به نوپا بودن صنعت بازی‌های دیجیتال در کشور، غالب جریان‌های روبه‌جلو برای طرح مسئله توسط بنیاد ملی بازی‌‌های رایانه‌‌ای اتفاق می‌افتد و بیرون از بنیاد، عمدتاً یا جریانی برای توسعه این هنر-صنعت...

تأثیر تبلیغات بازی‌های رایانه‌ای بر افزایش تعداد مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک ملی)

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌های مختلف که به تازگی در حوزه بازی‌های دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد. در این زمینه...

استراتژی‌های ارتباطی افزایش شاخص‌های وفاداری بازیکنان و نرخ نگهداشت آن‌ها در بازی‌های موبایلی

چگونه وفاداری را در میان مخاطبان بازی خود افزایش می‌دهید؟ و چگونه می‌توانید مطمئن شوید که آن‌ها دوباره به بازی شما بازمی‌گردند؟ در یادداشتی که پیش از این تحت عنوان «گزارش ۲۰۱۹ GameAnalytics:‌ شاخص‌های...

یک هفته با سواد رسانه‌ای

هفته سواد رسانه‌ای آمریکا درک این واقعیت که ما در دنیایی به سر می‌بریم که در ارتباط مستقیم با رسانه‌هاست، به ما کمک می‌کند تا از اهمیت یادگیری سواد رسانه‌ای آگاه شویم. سواد رسانه‌ای به...