Sign in Join
  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
Sign in
Welcome!Log into your account
Forgot your password?
Create an account
Sign up
Welcome!Register for an account
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
Search
  • Sign in / Join
Sign in
Welcome! Log into your account
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
A password will be e-mailed to you.

مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)

  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
خبرها

منتخبان جایزه بازی‌های جدی معرفی شدند

22 فوریه 2025
خبرها

جایزه پایان‌نامه برتر سال در حوزه مطالعات بازی‌های ویدئویی

خبرها

حضور ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال (گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها)

خبرها

مؤسسه تحقیقات سیاست علمی کشور به جمع حامیان هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال ( گرایش‌ها، فناوری‌ها، کاربردها) پیوست

خبرها

انتشار مقالات منتخب هفتمین همایش بازی‌های دیجیتال در نشریه «مطالعات رسانه‌های نوین»

Latest

  • All
  • Gameographic
  • Report
  • اینفوگرافیک‌ها
  • بازی‌های جدی
  • تجربه‌خوانی
  • تحقیقات دایرک
  • خبرها
  • دریچه: مطالعات بازی
  • سیگپ
  • کتاب‌های دایرک
  • گردایه: مطالعات بازار
  • گزارش‌های پیمایش ملی
  • گزارش‌های تحلیلی
  • مرور منابع علمی
  • مطالعات موردی
  • معرفی بازی‌های جدی
  • نشریات دوره‌ای
  • نشست گفتمان بازی
  • یادداشت
More
    خبرها

    منتخبان جایزه بازی‌های جدی معرفی شدند

    خبرها

    جایزه پایان‌نامه برتر سال در حوزه مطالعات بازی‌های ویدئویی

    خبرها

    حضور ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در هفتمین همایش بین‌المللی...

    خبرها

    مؤسسه تحقیقات سیاست علمی کشور به جمع حامیان هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات...

    خبرها

    انتشار مقالات منتخب هفتمین همایش بازی‌های دیجیتال در نشریه «مطالعات رسانه‌های...

    خبرها

    اعلام آمادگی پژوهشگاه فرهنگ، هنر  و ارتباطات برای همکاری در هفتمین...

    خبرها

    معرفی اعضای کمیته علمی هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال

    خبرها

    اعلام آمادگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای همکاری در هفتمین همایش...

    خبرها

    حضور اپلیکیشن «بله» در همایش علمی بازی‌های رایانه‌ای با محوریت چت‌بات

    خبرها

    همکاری مشترک اداره کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی...

    خبرها

     کارگاه دو روزه مدرسه بازی‌­های جدی برگزار می‌شود

    سیگپ

    هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال برگزار می‌شود

    کتاب‌های دایرک

    کتاب «بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران (چالش‌ها وظرفیت‌ها) » منتشر شد.

    گردایه: مطالعات بازار

    گزارش کافه بازار از صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی سال 1402

    دریچه: مطالعات بازی

    چگونه هوش مصنوعی (AI) در سال ۲۰۲۴ صنعت بازی‌های ویدئویی را...

    گردایه: مطالعات بازار

    نگاهی به صنعت بازی‌های دیجیتال در آلمان

    مرور منابع علمی

    مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان...

    مرور منابع علمی

    مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان...

    دریچه: مطالعات بازی

    توسعه‌دهندگان یونیتی از متاورس چه می‌دانند؟ (بخش دوم)

    دریچه: مطالعات بازی

    توسعه‌دهندگان یونیتی از متاورس چه می‌دانند؟ (بخش اول)

    دریچه: مطالعات بازی

    تحلیل نقش شکست دربازی‌های ویدئویی: چگونه باختن می‌تواند پاداش‌دهنده باشد؟!

    گزارش‌های پیمایش ملی

    گزارش «تفکیک بازیکنان ایرانی» برای نخستین بار در ایران منتشر شد

    Gameographic

    نمایه شدن مقالات پذیرفته شده ششمین سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1402...

    Gameographic

    رونمایی از کتاب تاریخ بازی‌های دیجیتال

    Gameographic

    نرم‌افزار همستر کامبت و چگونگی استفاده از گیمیفیکیشن در جذب مخاطب

    تجربه‌خوانی

    تجربه‌خوانی بازی بی‌سیم

    گردایه: مطالعات بازار

    مروری بر وضعیت صنعت بازی‌های دیجیتالی در جهان (بخش دوم: درآمد...

    گردایه: مطالعات بازار

    مروری بر وضعیت صنعت بازی‌های دیجیتال در جهان (بخش اول: مصرف...

    تجربه‌خوانی

    تجربه‌خوانی بازی مَنتیله‌پو

    اینفوگرافیک‌ها

    «گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم کنسول در پیمایش ملی...

    گزارش‌های پیمایش ملی

    گزارش«نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم کنسول»

    تجربه‌خوانی

    تجربه‌خوانی بازی الفباشی (بازی جدی سال ۱۴۰۲)

    تجربه‌خوانی

    تجربه‌خوانی بازی جدی راه ابریشم

    خبرها

    ارائه نشان «هوشا» به بازی‌های حوزه علوم شناختی

    خبرها

    «الفباشی» بهترین بازی جدی سال ۱۴۰۲ شد

    خبرها

    تلاش می‌کنیم برای تجاری‌سازی بازی‌های جدی قدمی برداریم

    خبرها

    وزرات فرهنگ از طرح‌های کاربردی دانشگاهی در حوزه بازی‌ها حمایت می‌کند

    سیگپ

    مقالات فینالیست در سمپوزیوم بازی‌‌های جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند

    خبرها

    فینالیست‌های جشنواره بازی‌ جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند

    سیگپ

    استفاده رایگان دانشجویان از برنامه‌های ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی

    سیگپ

    برگزاری اختتامیه رویداد جایزه بازی‌های جدی در روزهای ۷ و ۸...

    اینفوگرافیک‌ها

    «گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم موبایل در پیمایش ملی...

    اینفوگرافیک‌ها

    «گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم رایانه در پیمایش ملی...

    گزارش‌های پیمایش ملی

    گزارش ملی مصرف بازیکنان ایرانی در پلتفرم رایانه منتشر شد

    گردایه: مطالعات بازار

    گزارش نیوزو در موضوع کنسول و رایانه‌ شخصی (بخش اول «بازار...

    گزارش‌های پیمایش ملی

    گزارش «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم موبایل»

    خبرها

    ارائه گواهینامه نهاد اعتبار بخش بازی‌ها و بسته‌های شناختی به منتخبان...

    خبرها

    مهلت ارسال آثار به ششمین رویداد بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی تمدید...

    سیگپ

    معرفی سخنرانان خارجی سمپوزیوم بین‌المللی جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲

    سیگپ

    معرفی آثار پنجمین رویداد هکاتون بازی‌های جدی

    سیگپ

    منتورینگ و داوری پنجمین دوره هکاتون بازی‌های جدی

    خبرها

    مجوز نمایه‌سازی مقالات سمپوزیوم در پایگاه IEEE Xplore دریافت شد

    خبرها

    پرسش و پاسخ با اساتید مدرسه بازی‌های جدی

    تحقیقات دایرک

    نمای دور: ارتباط سامانه‌هاي ویدئو به درخواست (VOD) و بازارپردازی بازی‌های...

    دریچه: مطالعات بازی

    نحوه تعامل مصرف‌کنندگان با بازی‌های دیجیتالی از نگاه نیوزو

    سیگپ

    مدرسه بازی‌های جدی با موضوع بازی‌وارسازی

    سیگپ

    فراخوان رویداد بین المللی جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۲ منتشر شد

    گردایه: مطالعات بازار

    بررسی بازی‌های پرفروش سال ۲۰۲۳ از نگاه نیوزو

    گردایه: مطالعات بازار

    نگاهی به صنعت بازی‌های دیجیتال در بریتانیا (اشتغال در حوزه بازی‌های...

    گردایه: مطالعات بازار

    نگاهی به صنعت بازی‌های دیجیتال در بریتانیا (بخش اول: مصرف بازی‌ها)

    Load more
    مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) از سال 1394 با این هدف اصلی ذیل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاسیس شد که سهم تحقیقات را در اکوسیستم بازی‌های دیجیتال در کشور ارتقا بخشد. در این راستا دایرک، تعاملی استراتژیک را با بازیگران اصلی این عرصه شامل شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها، دانش‌پژوهان و سیاست‌گذاران برقرار نموده است.

    Contact us: direc1394@Gmail.com
    • درباره ما
    © Digital Games Research Center