بهترینهای هفته
بازار بازیهای موبایل در ایران، بازاری نوپا و جوان است که ظرفیتهای زیادی برای درآمدزایی و ایجاد شغل دارد. با وجود جذابیتهای زیاد و بازار پویا، موفقیت و نگهداشت مخاطب، کار آسانی نیست و مهم است که در این...
از دانشجویان مقاطع مختلف و علاقهمند به فعالیتهای پژوهشی در موارد زیر دعوت به همکاری میشود.نگارش مقاله و محتوای علمی مرتبط با بازیهای دیجیتال،ترجمه متون و گزارشهای با بازیهای دیجیتال،همکاری در اطلاعرسانی رویداد جایزه بازیهای جدی در دانشگاههمکاری در...
معرفی این کتاب:کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال» در 9 فصل روندهای اثرگذار بر صنعت بازی را مورد بررسی قرار داده و در هر فصل به یکی از موضوعات محوری که پیشبینی میشود بر آینده بازی در کشور اثرگذار...
داغترین مطالب
ارائه مقاله توسط شیدا میرزاخانی در سمپوزیوم ۱۴۰۰
The Impact of Competition on the Effectiveness of Cognitive Games
مدل کرباسی کسب و کار در بازی
سرجیو جیمز؛ مدیر آزمایشگاه Game One، که یک موسسه تحقیقاتی است در خصوص چگونگی استفاده از تفکر بازیگونه برای حل چالشها و پرورش افراد...
نمای نزدیک ۱۳۹۶
بیش از نیمی از هزینههای بازیکنان ایرانی در سال ۹۶ برای پلتفرم کنسول بوده است در حالی که ایرانیان تقریبا هیچ سهمی در تولید بازی و سختافزار کنسول ندارند.
وحیدی اصل: نقش سازنده کنفرانس بازیهای دیجیتال در صنعت گیم ایران
دکتر مجتبی وحیدی اصل عضو هیئت علمی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی در گفتگویی اختصاصی از تاثیر برگزاری نخستین کنفرانس بازیهای دیجیتال، برصنعت...
آخرین مقالات
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران»...
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰» شاخصترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران ۱۴۰۰ را در اختیار علاقهمندان، محققان، سیاستگذاران و فعالان صنعت بازی...
برگزاری اختتامیه رویداد جایزه بازیهای جدی در روزهای ۷ و ۸...
ششمین دوره جایزه بازیهای جدی روزهای ۷ و ۸ دی ماه با برگزاری مراسم اختتامیه و فینال هر سه بخش سمپوزیوم بازیهای جدی، هکاتون...
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم موبایل در پیمایش ملی...
معرفی این بازینگاشت:بنیاد ملی بازیهای رایانهای پیمایش «نمای باز ۱۴۰۰» با نمونه آماری ۳۰۰۰ نفری در ۸۴ میلیون نفر جمعیت بر اساس برآوردهای مرکز...
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم رایانه در پیمایش ملی...
معرفی این بازینگاشت:بنیاد ملی بازیهای رایانهای پیمایش «نمای باز ۱۴۰۰» با نمونه آماری ۳۰۰۰ نفری در ۸۴ میلیون نفر جمعیت بر اساس برآوردهای مرکز...
گزارش ملی مصرف بازیکنان ایرانی در پلتفرم رایانه منتشر شد
«نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم رایانه» دومین گزارشی است که از پیمایش ملی مصرف بازیهای دیجتال در ایران استخراج شده است. این پیمایش توسط معاونت...
گزارش نیوزو در موضوع کنسول و رایانه شخصی (بخش اول «بازار...
آنچه در حال حاضر در بازار بازیها اتفاق میافتد و آنچه در آینده پیش خواهد آمد.سال گذشته شاهد آن بودیم که بازار بازیهای دیجیتال...
گزارش «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم موبایل»
شاخصترین اطلاعات استفاده از پلتفرم موبایل در میان بازیکنان ایرانی با عنوان «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم موبایل» منتشر شد.
این گزارش که در ادامه مجموعه...
ارائه گواهینامه نهاد اعتبار بخش بازیها و بستههای شناختی به منتخبان...
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ششمین رویداد جایزه بازیهای جدی به عنوان یکی از حامیان اصلی...
مهلت ارسال آثار به ششمین رویداد بینالمللی جایزه بازیهای جدی تمدید...
بنا به درخواست بازیپژوهان، مهلت ارسال آثار تمدید شد و بازیپژوهان گرامی فرصت دارند تا مقالات و بازیهای خود را تا ۱۹ آبانماه ارسال...
معرفی سخنرانان خارجی سمپوزیوم بینالمللی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲
در بخش سمپوزیوم رویداد جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲ که بخش مقالات علمی این رویداد است و مخاطب دانشگاهی را هدف خود قرار داده است،...
معرفی آثار پنجمین رویداد هکاتون بازیهای جدی
پنجمین رویداد هکاتون بازیهای جدی با موضوع «کتابخانه عمومی»
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}
مراسم اختتامیه و اعلام برندگان رویداد در جشن ششسالگی جایزه بازیهای جدی، در روز...