بهترینهای هفته
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازیهای دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد. در این زمینه اگر مایل هستید به تحلیل و بررسی مقالات این حوزه بپردازید، با...
در اختتامیه سومین دوره از جایزه بازیهای جدی (SeGaP2019) که در ۶ دیماه ۱۳۹۸ در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، بازیسازان و بازیپژوهان برتر در بخشهای مختلف رویداد مورد تقدیر قرار گرفتند. علاوه بر رشد...
در شماره ششم از ماهنامه مطالعات بازی، مولفه هویت به عنوان متغیری نرم، انتزاعی و غیر ملموس مورد بررسی قرار گرفته است. شاید به جرأت بتوان گفت موضوع این ماهنامه نه تنها متفاوت بلکه بسیار از اثرگذار بر دیگر موضوعات و حوزههای متعلق به مطالعات بازی می باشد.
داغترین مطالب
فینالیستهای جشنواره بازی جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
از مجموع ۸۴ بازی ارسال شده به دبیرخانه این رویداد بازیهای زیر در بخش «داخلی» به مرحله نهایی راه پیدا کردند:۱. الفباشی۲. منتیلهپو۳. بیسیم۴....
گزارش نیوزو در موضوع کنسول و رایانه شخصی (بخش اول «بازار بازی»)
آنچه در حال حاضر در بازار بازیها اتفاق میافتد و آنچه در آینده پیش خواهد آمد.سال گذشته شاهد آن بودیم که بازار بازیهای دیجیتال...
تفاوت توسعه بازیهای دیجیتال با توسعه نرمافزار چیست؟
بازیهای دیجیتال بخش مهمی از صنعت نرمافزار را تشکیل میدهند، با این حال جامعه متشکل از مهندسان نرمافزار به ندرت بازیهای دیجیتال را مورد...
سیر تکاملی و آینده بازیهای دیجیتال در ایران
معرفی این بازینگاشت:
بازیهای دیجیتال در ایران، اگرچه در حوزه تولید، سن کمی دارند اما در حوزه مصرف قدمتی تقریباً ۴۰ ساله داشته، از مردم...
LATEST ARTICLES
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران»...
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰» شاخصترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران ۱۴۰۰ را در اختیار علاقهمندان، محققان، سیاستگذاران و فعالان صنعت بازی...
جایزه پایاننامه برتر سال در حوزه مطالعات بازیهای ویدئویی
بدین وسیله از تمامی فارغ التحصیلان و پژوهشگران در دانشگاهها و مراکز علمی-تحقیقاتی و طلاب حوزههای علمیه به منظور مشارکت گذاشتن نتایج پژوهشها و...
حضور ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی در هفتمین همایش بینالمللی...
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال ( گرایشها، فناوریها، کاربردها) به...
مؤسسه تحقیقات سیاست علمی کشور به جمع حامیان هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات...
بر اساس گزارش دبیرخانه هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) موسسه تحقیقات سیاست علمی کشور آمادگی خود را برای حمایت از این...
انتشار مقالات منتخب هفتمین همایش بازیهای دیجیتال در نشریه «مطالعات رسانههای...
دبیرخانه هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) اعلام کرد که مقالات ارسال شده به این همایش، در صورتی که با محورهای نشریه...
اعلام آمادگی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برای همکاری در هفتمین...
پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، به جمع حامیان علمی هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) پیوست.امید است این همکاری علمی به تقویت...
معرفی اعضای کمیته علمی هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال
اعضای کمیته علمی هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها، کاربردها) معرفی شدند. این همایش با حضور برترین پژوهشگران و اساتید برجسته دانشگاهی...
اعلام آمادگی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برای همکاری در هفتمین همایش...
دانشگاه هنر اسلامی تبریز آمادگی خود را برای همکاری علمی و معنوی در برگزاری هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) اعلام کرد.این...
حضور اپلیکیشن «بله» در همایش علمی بازیهای رایانهای با محوریت چتبات
پلیکیشن "بله" با فراخوان دو مقاله در زمینه امکانسنجی ارائه بازی بر بستر چتبات، در همایش علمی بازیهای رایانهای شرکت خواهد کرد. همچنین، این...
همکاری مشترک اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی...
در پی تفاهم همکاری میان اداره کل آموزشهای شهروندی شهرداری تهران و بنیاد ملی بازیهای رایانهای، محورهای موضوعی هفتمین همایش علمی تحقیقات بازیهای دیجیتال...
کارگاه دو روزه مدرسه بازیهای جدی برگزار میشود
به گزارش معاونت آموزش و پژوهش بنیاد؛ این کارگاه دو روزه آموزشی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 18 و 19 مهرماه 1403 به صورت...