بهترینهای هفته
این بازینما به زبان فارسی و برای معرفی صنعت بازیهای دیجیتالی کشور تهیه گردیده است. اطلاعات پیش رو، مستخرج از پیمایش کشوری ۱۵۰۰۰ نفری دایرک در سال ۹۴ است.
در سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۳۹۹، مقالات مرتبط با تجاریسازی بازیهای جدی به طور ویژه مورد ارزیابی و داوری قرار میگیرند و برای مقالات منتخب و برگزیده این بخش مجموعا ۷ میلیون تومانی جایزه ویژه در نظر گرفته شده...
مهلت شرکت در اولین رویداد جایزه ملی بازیپردازی ایران که با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانهای برگزار میشود، تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.به گزارش بنیاد ملی بازیهای رایانهای، این رویداد با هدف ایجاد فضای همکاری، تبادل اطلاعات...
داغترین مطالب
نشست بنیاد ملی بازیهای رایانهای در رویداد «جینو» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ با عنوان «اَبَرچالشهای...
بنیاد ملی بازیهای رایانهای در بخش رویداد نوآوری گیم (جینو) نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ میزبان نشست تخصصی با موضوع ابرچالشهای حکمرانی در زیستبوم بازیهای دیجیتال خواهد...
سیاستگذاری افزایش سهم بازار بازیهای موبایل ایرانی در بازارهای جهانی
«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایاننامههای مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاههای مختلف که به تازگی در حوزه بازیهای...
تجربهخوانی بازی جدی بهران؛ توانبخشی فیزیکی-شناختی بیماران اماس
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی که بهتازگی تولید شدهاند، تحت عنوان «تجربهخوانی»...
طراحی بازیهای موبایلی و اجتماعی
موضوع محوری: مکانیکها و روشهای پولسازی
نویسنده: تیم فیلدز
مترجمان: حسام عزیزی ورزقانی و حامد نصیری
تعداد صفحات: ۲۸۴
قیمت نسخه فیزیکی: ۳۵۰,۰۰۰ ریال
برای خرید نسخه فیزیکی این...
آخرین مقالات
اعطای امتیاز فعالیت نخبگی بنیاد ملی نخبگان به برترینهای هکاتون ۱۴۰۰
بنیاد ملی نخبگان امتیاز فعالیت نخبگی را به تیمهای برگزیده بخش هکاتون رویداد بازیهای جدی ۱۴۰۰ اعطا کرد. بنا بر اعلام بنیاد ملی نخبگان که...
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در آمریکا
جامعه بازیهای دیجیتال گسترده و متنوع است. دوسوم آمریکاییها - از همه سنین، نژادها، جنسیتها و پیشینهها - بازیهای دیجیتال انجام میدهند. بازیکنان زن...
بازیهای جنگی در چارچوب MDA
بازیهای جنگی معمولا به عنوان مدلها یا شبیهسازیهای جنگ توصیف میشوند که شامل نیروهای نظامی واقعی نمیشوند اما به شکل مستقیم میتوانند بر قدرت...
نمایه شدن مقالات پذیرفته شده سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۰ در...
۱۵ مقاله سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۰ با بررسی سرقت ادبی و حفظ اصالت مقاله و همچنین رضایت نویسندگان به این پایگاه ارسال و نمایه...
کاربست نظریه ادبی فرمالیسم روسی در بازیهای دیجیتال
این مقاله یک نمای کلی از مبانی نظری فرمالیسم برای ارزیابی سودمندی آن در مطالعه بازیهای دیجیتال و درنتیجه ایجاد زمینههایی برای پژوهشهای قویتر...
پیامهای پنهان در بازیها
از میان هنرهای نورسانه ای و محصولات فرهنگی مبتنی بر فناوری، بازیهای دیجیتال دارای تاریخ کوتاهی هستند که پژوهش و تحقیق در این حوزه...
آشنایی مخاطبان با تازهترین تألیفات تخصصی حوزه بازیهای دیجیتال کشور
انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای با حضور در سی و سومین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران، علاقهمندان و پژوهشگران حوزۀ مطالعات بازی را با تازهترین...
جزئیات نگارش نخستین مرجع نظری با موضوع بازیهای جدی
کتاب «بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی» که در سال ۱۳۹۹ از سوی انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای چاپ و روانه بازار کتاب شد،...
اعلام مقالات برتر کنفرانس پدافند سایبری در بخش بازیهای رایانهای
مقالات برتر سومین کنفرانس ملی «پدافند سایبری» در بخش «بازیهای رایانهای» از سوی بنیاد ملی بازیهای رایانهای معرفی شدند.
با اعلام معاونت پژوهش بنیاد ملی...
دیدار با نویسندگان کتاب «بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی» در...
نویسندگان کتاب «بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی» روز جمعه از ساعت ۱۱ در غرفه انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای حاضر میشوند و پاسخگوی...