از دست ندهید
سبک زندگی
تجربهخوانی بازی جدی راه ابریشم
با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده از تجربیات بازیسازان و آگاهی از چالشها برای توسعه صنعت بازی در ایران و همچنین در راستای...
ارائه نشان «هوشا» به بازیهای حوزه علوم شناختی
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی در آئین پایانی ششمین دوره بینالمللی جایزه بازیهای جدی با اشاره به ارائه نشان «هوشا» به محصولات...
[td_block_social_counter custom_title=”ما را دنبال کنید” facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
مطالب تصادفی
بررسی تاثیر روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال
امروز عرصه بازیهای دیجیتال به شدت تحت تاثیر ظهور فناوریهای جدید است و در چنین شرایطی، آینده اکوسیستم بازی در کشور در بخشهای مختلف...
LATEST ARTICLES
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران»...
معرفی این گزارش:
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰» شاخصترین اطلاعات مصرف رسانه بازی در ایران ۱۴۰۰ را در اختیار علاقهمندان، محققان، سیاستگذاران و فعالان صنعت بازی...
تجربهخوانی بازی بیسیم
با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده از تجربیات بازیسازان و آگاهی از چالشها برای توسعه صنعت بازی در ایران و همچنین در راستای...
مروری بر وضعیت صنعت بازیهای دیجیتالی در جهان (بخش دوم: درآمد...
امروزه صنعت جهانی بازیهای ویدئویی یکی از بزرگترین صنایع فرهنگی جهان است. ارزش بازار صنعت بازیهای ویدئویی در حال افزایش است و میلیاردها بازیکن در سراسر جهان از بازیهای ویدئویی لذت میبرند. یکی از مهمترین موضوعات در صنعت بازی، توجه به تجاریسازی و نحوه درآمدزایی از تولیدات این حوزه است.
استفاده از مدلهای تجاری بازیهای ویدئویی در واقع زمینهای بسیار مهم است که تا حد زیادی به این موضوع وابسته است که روشهای جدید و نوآورانه در مدیریت کسب و کار و پولسازی(درآمدزایی) ایجاد شود.
در همین راستا در این گزارش به بررسی میزان فروش و درآمد بازیها در جهان میپردازیم.آنچه در ادامه میآید، توسط خانم مهشید شهیدی، پژوهشگر همکار دایرک جمعآوری و تنظیم شده است.
مروری بر وضعیت صنعت بازیهای دیجیتال در جهان (بخش اول: مصرف...
در جهان بیش از ۳ میلیارد نفر مخاطب صنعت بازیهای ویدئویی هستند.پیشبینی میشود تعداد مخاطبان صنعت بازی تا سال ۲۰۲۶ به ۳ میلیارد و...
تجربهخوانی بازی مَنتیلهپو
تیم استودیو «هیچ» با خلق شخصیت خیالی «منتیلهپو» امکان تجربه یک کتابخوانی لذت بخش از طریق بازی را برای کودکان فراهم آوردهاست. تجربهای که...
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم کنسول در پیمایش ملی...
«نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم کنسول» سومین گزارشی است که از پیمایش ملی مصرف بازیهای دیجتال در ایران استخراج شده است. این پیمایش توسط معاونت...
گزارش«نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم کنسول»
شاخصترین اطلاعات استفاده از پلتفرم موبایل در میان بازیکنان ایرانی با عنوان «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم کنسول» منتشر شد.در این گزارش اطلاعات نسبتاً جامعی...
تجربهخوانی بازی الفباشی (بازی جدی سال ۱۴۰۲)
با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده از تجربیات بازیسازان و آگاهی از چالشها برای توسعه صنعت بازی در ایران و همچنین در راستای...
تجربهخوانی بازی جدی راه ابریشم
با توجه به اهمیت و ضرورت استفاده از تجربیات بازیسازان و آگاهی از چالشها برای توسعه صنعت بازی در ایران و همچنین در راستای...
ارائه نشان «هوشا» به بازیهای حوزه علوم شناختی
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی در آئین پایانی ششمین دوره بینالمللی جایزه بازیهای جدی با اشاره به ارائه نشان «هوشا» به محصولات...
«الفباشی» بهترین بازی جدی سال ۱۴۰۲ شد
جایزه بازیهای جدی سال ۱۴۰۲ روز جمعه، ۸ دیماه در میان جمعی از مسئولان، شرکتکنندگان، منتخبان و اهالی رسانه، شش سالگیاش را نیز پشت...