Sign in
Join
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
Sign in
Welcome!
Log into your account
your username
your password
Forgot your password?
Create an account
Sign up
Welcome!
Register for an account
your email
your username
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
your email
Search
Sign in / Join
Sign in
Welcome! Log into your account
your username
your password
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
your email
your username
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
your email
A password will be e-mailed to you.
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
خبرها
کارگاه دو روزه مدرسه بازیهای جدی برگزار میشود
8 سپتامبر 2024
سیگپ
هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال برگزار میشود
کتابهای دایرک
کتاب «بازارپردازی بازیهای ویدئویی در ایران (چالشها وظرفیتها) » منتشر شد.
گردایه: مطالعات بازار
گزارش کافه بازار از صنعت برنامهها و بازیهای موبایلی سال 1402
دریچه: مطالعات بازی
چگونه هوش مصنوعی (AI) در سال ۲۰۲۴ صنعت بازیهای ویدئویی را متحول میکند؟
Latest
All
Gameographic
Report
اینفوگرافیکها
بازیهای جدی
تجربهخوانی
تحقیقات دایرک
خبرها
دریچه: مطالعات بازی
سیگپ
کتابهای دایرک
گردایه: مطالعات بازار
گزارشهای پیمایش ملی
گزارشهای تحلیلی
مرور منابع علمی
مطالعات موردی
معرفی بازیهای جدی
نشریات دورهای
نشست گفتمان بازی
یادداشت
More
خبرها
کارگاه دو روزه مدرسه بازیهای جدی برگزار میشود
سیگپ
هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال برگزار میشود
کتابهای دایرک
کتاب «بازارپردازی بازیهای ویدئویی در ایران (چالشها وظرفیتها) » منتشر شد.
گردایه: مطالعات بازار
گزارش کافه بازار از صنعت برنامهها و بازیهای موبایلی سال 1402
دریچه: مطالعات بازی
چگونه هوش مصنوعی (AI) در سال ۲۰۲۴ صنعت بازیهای ویدئویی را...
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در آلمان
مرور منابع علمی
مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان...
مرور منابع علمی
مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان...
دریچه: مطالعات بازی
توسعهدهندگان یونیتی از متاورس چه میدانند؟ (بخش دوم)
دریچه: مطالعات بازی
توسعهدهندگان یونیتی از متاورس چه میدانند؟ (بخش اول)
دریچه: مطالعات بازی
تحلیل نقش شکست دربازیهای ویدئویی: چگونه باختن میتواند پاداشدهنده باشد؟!
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش «تفکیک بازیکنان ایرانی» برای نخستین بار در ایران منتشر شد
Gameographic
نمایه شدن مقالات پذیرفته شده ششمین سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی 1402...
Gameographic
رونمایی از کتاب تاریخ بازیهای دیجیتال
Gameographic
نرمافزار همستر کامبت و چگونگی استفاده از گیمیفیکیشن در جذب مخاطب
تجربهخوانی
تجربهخوانی بازی بیسیم
گردایه: مطالعات بازار
مروری بر وضعیت صنعت بازیهای دیجیتالی در جهان (بخش دوم: درآمد...
گردایه: مطالعات بازار
مروری بر وضعیت صنعت بازیهای دیجیتال در جهان (بخش اول: مصرف...
تجربهخوانی
تجربهخوانی بازی مَنتیلهپو
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم کنسول در پیمایش ملی...
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش«نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم کنسول»
تجربهخوانی
تجربهخوانی بازی الفباشی (بازی جدی سال ۱۴۰۲)
تجربهخوانی
تجربهخوانی بازی جدی راه ابریشم
خبرها
ارائه نشان «هوشا» به بازیهای حوزه علوم شناختی
خبرها
«الفباشی» بهترین بازی جدی سال ۱۴۰۲ شد
خبرها
تلاش میکنیم برای تجاریسازی بازیهای جدی قدمی برداریم
خبرها
وزرات فرهنگ از طرحهای کاربردی دانشگاهی در حوزه بازیها حمایت میکند
سیگپ
مقالات فینالیست در سمپوزیوم بازیهای جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
خبرها
فینالیستهای جشنواره بازی جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
سیگپ
استفاده رایگان دانشجویان از برنامههای ششمین دوره جایزه بازیهای جدی
سیگپ
برگزاری اختتامیه رویداد جایزه بازیهای جدی در روزهای ۷ و ۸...
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم موبایل در پیمایش ملی...
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم رایانه در پیمایش ملی...
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش ملی مصرف بازیکنان ایرانی در پلتفرم رایانه منتشر شد
گردایه: مطالعات بازار
گزارش نیوزو در موضوع کنسول و رایانه شخصی (بخش اول «بازار...
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم موبایل»
خبرها
ارائه گواهینامه نهاد اعتبار بخش بازیها و بستههای شناختی به منتخبان...
خبرها
مهلت ارسال آثار به ششمین رویداد بینالمللی جایزه بازیهای جدی تمدید...
سیگپ
معرفی سخنرانان خارجی سمپوزیوم بینالمللی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲
سیگپ
معرفی آثار پنجمین رویداد هکاتون بازیهای جدی
سیگپ
منتورینگ و داوری پنجمین دوره هکاتون بازیهای جدی
خبرها
مجوز نمایهسازی مقالات سمپوزیوم در پایگاه IEEE Xplore دریافت شد
خبرها
پرسش و پاسخ با اساتید مدرسه بازیهای جدی
تحقیقات دایرک
نمای دور: ارتباط سامانههاي ویدئو به درخواست (VOD) و بازارپردازی بازیهای...
دریچه: مطالعات بازی
نحوه تعامل مصرفکنندگان با بازیهای دیجیتالی از نگاه نیوزو
سیگپ
مدرسه بازیهای جدی با موضوع بازیوارسازی
سیگپ
فراخوان رویداد بین المللی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲ منتشر شد
گردایه: مطالعات بازار
بررسی بازیهای پرفروش سال ۲۰۲۳ از نگاه نیوزو
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در بریتانیا (اشتغال در حوزه بازیهای...
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در بریتانیا (بخش اول: مصرف بازیها)
مرور منابع علمی
اهمیت پرداختن به بازیهای دیجیتال با توجه به کارکردهای شناختی آنها
خبرها
عرضه کتابهای انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سی و چهارمین...
خبرها
کتاب مجموعه مقالات هفتمین دوره کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و...
کتابهای دایرک
کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال»
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران»...
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در لهستان
مرور منابع علمی
اتاقهای فرار واقعیت مجازی؛ فرار بهسوی یادگیری
خبرها
فراخوان انتشار مطالعات علمی در قالب کتاب
بازیهای جدی
حضور شرکتکنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در مدرسه بازیهای جدی
گردایه: مطالعات بازار
برداشتی از گزارش نیوزو از بازار جهانی بازیهای دیجیتال در سال...
Load more