ورود
پیوستن
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
صفحه کاربری
ارتقا عضویت
سوابق خرید
تاریخچه فعالیت
ویرایش صفحه کاربری
خروج
ورود
خوش آمدید!
وارد حساب کاربری خود شوید
نام کاربری شما
رمز عبور شما
رمز عبور خود را فراموش کردهاید؟
ایجاد یک اکانت
ثبت نام
خوش آمدید!
ثبت نام برای یک حساب کاربری
ایمیل شما
نام کاربری شما
رمز عبور به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.
بازیابی رمز عبور
رمز عبور خود را بازیابی کنید
ایمیل شما
جستجو
ورود / پیوستن
ورود
خوش آمدید! وارد حساب کاربری خود شوید
نام کاربری شما
رمز عبور شما
رمز عبور خود را فراموش کردهاید؟ راهنمایی
ایجاد یک اکانت
ایجاد یک اکانت
خوش آمدید! ثبت نام برای یک حساب کاربری
ایمیل شما
نام کاربری شما
رمز عبور به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.
بازیابی رمز عبور
رمز عبور خود را بازیابی کنید
ایمیل شما
رمز عبور به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.
مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)
گزارشهای آماری و تحلیلی
گزارشهای پیمایش ملی
اینفوگرافیکها
مطالعات موردی
گزارشهای تحلیلی
دریچه: مطالعات بازی
نشریات دورهای
مرور منابع علمی
کتابهای دایرک
نشست گفتمان بازی
گردایه: مطالعات بازار
بازیهای جدی
سیگپ
معرفی بازیهای جدی
تجربهخوانی
خبرها
صفحه کاربری
ارتقا عضویت
سوابق خرید
تاریخچه فعالیت
ویرایش صفحه کاربری
خروج
سیگپ
برگزاری اختتامیه رویداد جایزه بازیهای جدی در روزهای ۷ و ۸ دیماه
29 نوامبر 2023
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم موبایل در پیمایش ملی سال ۱۴۰۰»
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم رایانه در پیمایش ملی سال ۱۴۰۰»
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش ملی مصرف بازیکنان ایرانی در پلتفرم رایانه منتشر شد
گردایه: مطالعات بازار
گزارش نیوزو در موضوع کنسول و رایانه شخصی (بخش اول «بازار بازی»)
Latest
All
Gameographic
Report
اینفوگرافیکها
بازیهای جدی
تجربهخوانی
تحقیقات دایرک
خبرها
دریچه: مطالعات بازی
سیگپ
کتابهای دایرک
گردایه: مطالعات بازار
گزارشهای پیمایش ملی
گزارشهای تحلیلی
مرور منابع علمی
مطالعات موردی
معرفی بازیهای جدی
نشریات دورهای
نشست گفتمان بازی
یادداشت
بیشتر
سیگپ
برگزاری اختتامیه رویداد جایزه بازیهای جدی در روزهای ۷ و ۸...
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم موبایل در پیمایش ملی...
اینفوگرافیکها
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم رایانه در پیمایش ملی...
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش ملی مصرف بازیکنان ایرانی در پلتفرم رایانه منتشر شد
گردایه: مطالعات بازار
گزارش نیوزو در موضوع کنسول و رایانه شخصی (بخش اول «بازار...
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم موبایل»
خبرها
ارائه گواهینامه نهاد اعتبار بخش بازیها و بستههای شناختی به منتخبان...
خبرها
مهلت ارسال آثار به ششمین رویداد بینالمللی جایزه بازیهای جدی تمدید...
سیگپ
معرفی سخنرانان خارجی سمپوزیوم بینالمللی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲
سیگپ
معرفی آثار پنجمین رویداد هکاتون بازیهای جدی
سیگپ
منتورینگ و داوری پنجمین دوره هکاتون بازیهای جدی
خبرها
مجوز نمایهسازی مقالات سمپوزیوم در پایگاه IEEE Xplore دریافت شد
خبرها
پرسش و پاسخ با اساتید مدرسه بازیهای جدی
تحقیقات دایرک
نمای دور: ارتباط سامانههاي ویدئو به درخواست (VOD) و بازارپردازی بازیهای...
دریچه: مطالعات بازی
نحوه تعامل مصرفکنندگان با بازیهای دیجیتالی از نگاه نیوزو
سیگپ
مدرسه بازیهای جدی با موضوع بازیوارسازی
سیگپ
فراخوان رویداد بین المللی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۲ منتشر شد
گردایه: مطالعات بازار
بررسی بازیهای پرفروش سال ۲۰۲۳ از نگاه نیوزو
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در بریتانیا (اشتغال در حوزه بازیهای...
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در بریتانیا (بخش اول: مصرف بازیها)
مرور منابع علمی
اهمیت پرداختن به بازیهای دیجیتال با توجه به کارکردهای شناختی آنها
خبرها
عرضه کتابهای انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای در سی و چهارمین...
خبرها
کتاب مجموعه مقالات هفتمین دوره کنفرانس بینالمللی بازیهای رایانهای؛ فرصتها و...
کتابهای دایرک
کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال»
گزارشهای پیمایش ملی
گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران»...
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در لهستان
مرور منابع علمی
اتاقهای فرار واقعیت مجازی؛ فرار بهسوی یادگیری
خبرها
فراخوان انتشار مطالعات علمی در قالب کتاب
بازیهای جدی
حضور شرکتکنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در مدرسه بازیهای جدی
گردایه: مطالعات بازار
برداشتی از گزارش نیوزو از بازار جهانی بازیهای دیجیتال در سال...
مرور منابع علمی
مدل کرباسی کسب و کار در بازی
خبرها
دومین مدرسه بازیهای جدی برگزار میشود
گزارشهای تحلیلی
نمای دور: بازیهای واقعیت جایگزین
خبرها
حمایت نهاد کتابخانههای عمومی کشور از منتخبین هکاتون ۱۴۰۱
خبرها
فراخوان جذب سفیران دانشگاهی در دایرک
مرور منابع علمی
مروری بر وضعیت استیم ۲۰۲۲
خبرها
فراخوان ششمین دوره جایزه بازیهای جدی منتشر شد
خبرها
تخصیص امتیاز نخبگی به برترینهای هکاتون ۱۴۰۱
خبرها
اعطای امتیاز فعالیت نخبگی بنیاد ملی نخبگان به برترینهای هکاتون ۱۴۰۰
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در آمریکا
مطالعات موردی
بازیهای جنگی در چارچوب MDA
خبرها
نمایه شدن مقالات پذیرفته شده سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۰ در...
دریچه: مطالعات بازی
کاربست نظریه ادبی فرمالیسم روسی در بازیهای دیجیتال
مرور منابع علمی
پیامهای پنهان در بازیها
خبرها
آشنایی مخاطبان با تازهترین تألیفات تخصصی حوزه بازیهای دیجیتال کشور
خبرها
جزئیات نگارش نخستین مرجع نظری با موضوع بازیهای جدی
خبرها
اعلام مقالات برتر کنفرانس پدافند سایبری در بخش بازیهای رایانهای
خبرها
دیدار با نویسندگان کتاب «بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی» در...
خبرها
اهمیت بازیهای رایانهای را آنطور که هست، جدی نگرفتهایم
خبرها
عرضه کتابهای انتشارات بنیاد ملی بازیهای رایانهای در نمایشگاه بینالمللی کتاب...
خبرها
نشست بنیاد ملی بازیهای رایانهای در رویداد «جینو» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲...
مرور منابع علمی
بررسی چهارچوب MDA برای طراحی بازی
گردایه: مطالعات بازار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در فنلاند
خبرها
فرصت ارسال اثر به رویداد جایزه ملی بازیپردازی تمدید شد
خبرها
فرصت شغلی در مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال
بازیهای جدی
بازی داستان یک زندگی، فینالیست جشنواره بازی جدی سال ۱۴۰۰
بازیهای جدی
بازی شابیلو، فینالیست جشنواره بازی جدی سال ۱۴۰۰
بازیهای جدی
بازی ماسکتو بزن!، فینالیست جشنواره بازی جدی سال ۱۴۰۰
خبرها
داوری مقالات بخش بازیهای دیجیتال کنفرانس ملی پدافند سایبری با همکاری...
دریچه: مطالعات بازی
شیوههای گرافیکی در طراحی بازی (بخش سوم – واقعگرایانه)
بارگذاری بیشتر