هفته مد و فشن
از دست ندهید
شماره هفتم: بازیهای دیجیتال و کسبوکار
در شماره هفتم ماهنامه مطالعات بازی، به بررسی مطالعات صورت گرفته در حوزه کسبوکار پرداخته شدهاست. اصطلاحات جایگذاری برند، جایگذاری محصول و بازیهای تبلیغاتی در مطالعات حوزه بسیار تکرارپذیر هستند. اما در حالی که در پژوهشهای خارجی، بررسیهای زیادی در زمینه نحوه اثرگذاری تبلیغات به کمک بازی صورت گرفته است، در داخل کشور این مطالعات بسیار انگشتشمار هستند و بیشتر به بررسی مساله کارآفرینی در زمینه بازی پرداختهاند که البته شروع خوبی محسوب میشود.
آخرین اخبار
نگاهی به صنعت بازیهای دیجیتال در آلمان
انواع بازیهای ویدئویی آنلاین و آفلاین در آلمان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و از آنجایی که صنعت بازی در آلمان طرفداران زیادی دارد...
مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان ( بخش دوم)
امروزه به نظر میآید بازیهای ویدئویی به عنوان یکی از شکلهای سرگرمی برای همه نسلها جذاب شده است و دیده میشود که افراد در...
مروری بر فعالیت برخی از مراکز آموزش بازی سازی در جهان ( بخش اول)
امروزه به نظر میآید بازیهای ویدئویی به عنوان یکی از شکلهای سرگرمی برای همه نسلها جذاب شده است و دیده میشود که افراد در...
[td_block_social_counter custom_title=”ما را دنبال کنید” facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
مطالب محبوب
زندگی دیجیتالی: تجسم در دنیای مجازی و زندگی اجتماعی آواتارها
مقدمهطراحان بازی و کدهایی که آنها برای ساخت و طراحی بازیهای ویدئویی تولید میکنند، مسیری طولانی را در ساختن یک جهان مجازی- شامل موجودیتها،...
نقد و بررسی پایاننامه «چرا داستان اهمیت دارد: مروری بر روایت در بازیهای جدی»
پایاننامه «چرا داستان اهمیت دارد: مروری بر روایت در بازیهای جدی»، در سال ۲۰۱۸، توسط «امیلی آن نائول » در مقطع کارشناسی ارشد «دانشگاه تگزاس » و با هدف بررسی نقش روایت در تجربه آموزندگانی که در حال تعامل با بازیهای جدی هستند، به رشتهی تحریر در آمده است.
فینالیستهای SeGaP2018: بازی RP-H Game، توانبخشی پا
در جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۷، ۷ بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «RP-H Game» در رقابت فینال رتبه چهارم را به دست آورد. این بازی برای توانبخشی به بیماران دچار اختلالات حرکتی طراحی شده است.
مطالب تصادفی
پرسش و پاسخ با اساتید مدرسه بازیهای جدی
امکان پرسش و پاسخ با اساتید مدرسه بازیهای جدی با موضوع بازیوارسازی کتاب و کتابخوانی فراهم شد.مدرسان دومین دوره مدرسه بازیهای جدی با موضوع...
مهراد on گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران» منتشر شد
alirezakabourani2@yahoo.com on صعود به بالا
Ghost on گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران» منتشر شد
رضا on صعود به بالا
فاطمه on برداشتی از گزارش نیوزو از بازار جهانی بازیهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲