Trending Now
هفته مد و فشن
از دست ندهید
گزارش نیوزو از بازار جهانی بازی در سال ۲۰۲۱
آنچه در ادامه میآید، ترجمه پژوهش نیوزو با عنوان «گزارش بازار جهانی بازی با تمرکز بر متاورس و واقعیت مجازی» (Global Games Market Report: The...
آخرین اخبار
جایزه پایاننامه برتر سال در حوزه مطالعات بازیهای ویدئویی
بدین وسیله از تمامی فارغ التحصیلان و پژوهشگران در دانشگاهها و مراکز علمی-تحقیقاتی و طلاب حوزههای علمیه به منظور مشارکت گذاشتن نتایج پژوهشها و...
حضور ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال...
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال ( گرایشها، فناوریها، کاربردها) به...
مؤسسه تحقیقات سیاست علمی کشور به جمع حامیان هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال (...
بر اساس گزارش دبیرخانه هفتمین همایش بازیهای دیجیتال (گرایشها، فناوریها و کاربردها) موسسه تحقیقات سیاست علمی کشور آمادگی خود را برای حمایت از این...
[td_block_social_counter custom_title=”ما را دنبال کنید” facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
مطالب محبوب
آنچه در SeGaP2019 گذشت…
سومین دوره «جایزه بازیهای جدی» با هدف تحقیق، تولید و ترویج بازیهای جدی و در سه بخش هکاتون بازیهای جدی ۱۳۹۸، سمپوزیوم بازیهای جدی...
گزارش «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم موبایل»
شاخصترین اطلاعات استفاده از پلتفرم موبایل در میان بازیکنان ایرانی با عنوان «نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم موبایل» منتشر شد.
این گزارش که در ادامه مجموعه...
هکاتون آنلاین بازیهای جدی ۱۳۹۹: تجربه ساخت بازی برای مواجهه با کرونا؛
منتورهای تهران، تبریز و اصفهان مشخص شدند
برای سومین سال متوالی، هکاتون بازیهای جدی از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه و این بار به صورت آنلاین...
مطالب تصادفی
نقد و بررسی پایاننامه «تجزیه و تحلیل دادهها در مورد فرهنگ...
این پایاننامه به دنبال شناسایی و بررسی فرهنگ بازی ویدئویی در یوتیوب است. Lets Play پدیده است که در چند سال اخیر در یوتیوب مرسوم شده است و بدین معنی است که کاربران بازیهای رایانهای در حین بازی از خود فیلم میگیرند و در یوتیوب به اشتراک میگذارند.
مهراد on گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران» منتشر شد
alirezakabourani2@yahoo.com on صعود به بالا
Ghost on گزارش «نمای باز ۱۴۰۰: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران» منتشر شد
رضا on صعود به بالا
فاطمه on برداشتی از گزارش نیوزو از بازار جهانی بازیهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲