موضوع محوری: مکانیکها و روشهای پولسازی
نویسنده: تیم فیلدز
مترجمان: حسام عزیزی ورزقانی و حامد نصیری
تعداد صفحات: 284
قیمت نسخه فیزیکی: 350,000 ریال
برای خرید نسخه فیزیکی این کتاب با شماره 88310370-021 داخلی 411 تماس بگیرید یا به آیدی تلگرام gameresearch@ پیام ارسال نمایید.
معرفی این کتاب:
آنچه در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته، مروری بر ساختار کلی طراحی بازیهای اجتماعی، با تمرکز بر پلتفرم موبایل و تاکید بر پولسازی از بازی است و اگرچه در هر مورد خیلی روی موضوعات عمیق نمیشود و به همین دلیل احتمالا برای حرفهایها جذابیت کمتری دارد، تقریبا به همه موضوعات حائز اهمیت نگاهی داشته است و با دستهبندی منظم و ذکر مثالهای متعدد به طراحان تازهکارتر کمک میکند تا با مقدمات بحث کاملا آشنا شوند.
این کتاب با پیشگفتاری از سید طه رسولی آغاز میشود.
فهرست مطالب:
– فصل اول: مقدمه
– فصل دوم: بازی اجتماعی چیست؟ آیا بازیهای موبایل، بازی اجتماعی هستند؟
– فصل سوم: تاریخچه پولسازی از بازی
– فصل چهارم: چرا باید بازی اجتماعی یا موبایلی بسازیم؟
– فصل پنجم: اصطلاحات و شاخصهای صنعت
– فصل ششم: شبکه اجتماعی چیست؟
– فصل هفتم: چگونه کاربران را جذب، حفظ و بازیابی کنیم؟
– فصل هشتم: استراتژیهای پولسازی
– فصل نهم: کالاهای مجازی
– فصل دهم: ارز
– فصل یازدهم: جمعبندی