دعوت به ثبتنام آزاد یا با مقاله در اولین کنفرانس تحقیقات...
دبیرخانه کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال از همه فعالان اکوسیستم بازیهای دیجیتال برای حضور در DGRC2017 دعوت به عمل میآورد. تا ۲۰ آبان، با ثبتنام در سایت کنفرانس به آدرس www.dgrconf.com در همه بخشهای این کنفرانس حضور یابید.
با مایکل رول، سخنران کلیدی صنعتی DGRC آشنا شوید
آقای مایکل رول، از باسابقهترین تولیدکنندگان بازیهای دیجیتال محسوب میشود. او مدیر پروژه و مدیر اجرایی تولید بازیهای متعددی بوده است که از این میان میتوان به بازیهای پرطرفداری همچون Travian، Crysis 2 و Warhammer اشاره نمود.
دکتر ویوین چِن، سخنران کلیدی DGRC2017 در بخش علوم انسانی شد
به گزارش روابط عمومی دایرک، در راستای برقراری تعاملات هر چه بیشتر و شبکهسازی گستردهتر و با هدف اتصال دانشگاه به صنعت، در اولین کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال شاهد حضور سخنرانان کلیدی برجستهای از دانشگاه Nanyang Technological University، سنگاپور به عنوان یکی از مهمترین دانشگاههای فعال در حوزه فناوری رسانه و همچنین Games Academy برلین به عنوان یکی از پرسابقهترین نهادهای آموزشی حوزه بازیهای دیجیتال هستیم.
Digital Games Market In Iran
This report is focusing on the pattern of gaming in different countries and compare that between Iran and USA, Canada, Spain, Germany, France, U.K., New Zealand, and Australia.
سیر تکاملی و آینده بازیهای دیجیتال در ایران
معرفی این بازینگاشت:
بازیهای دیجیتال در ایران، اگرچه در حوزه تولید، سن کمی دارند اما در حوزه مصرف قدمتی تقریباً ۴۰ ساله داشته، از مردم...
«جایزه بیست میلیون تومانی بازیهای جدی» را از دست ندهید
به گزارش روابط عمومی دایرک، با توجه به اهمیت روزافزون تولید و گسترش بازیهای جدی در عرصههایی همچون آموزش، پزشکی، تبلیغات و غیره کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال در نظر دارد مسابقهای همزمان با این کنفرانس برگزار نماید که در آن برترین بازی جدی معرفی شده به دبیرخانه این مسابقه، برنده جایزه بیست میلیون تومانی و مزایایی همچون برقراری امکان توسعه در مراکز رشد و برخورداری از امکان تبلیغات خواهد بود.
گیمرهای ویدئویی
گیمرهای ویدئویی اثر گری کرافورد، اولین کتابی است که به طور مشخص و جامع به تجربه گیم ویدئویی و درگیری گیمرها با آن در بستر زندگی روزمره، شبکههای اجتماعی و الگوهای مصرف گیمرهای آن، پرداخته است.
وحیدی اصل: نقش سازنده کنفرانس بازیهای دیجیتال در صنعت گیم ایران
دکتر مجتبی وحیدی اصل عضو هیئت علمی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی در گفتگویی اختصاصی از تاثیر برگزاری نخستین کنفرانس بازیهای دیجیتال، برصنعت...
شماره یازدهم: بازیهای دیجیتال و بازیهای جدی
شماره یازدهم ماهنامه مطالعات بازی، به معرفی پژوهشهای برتر در حوزه بازیهای جدی (بازیهایی که در زمینههایی نظیر سلامت، آموزش، تبلیغات، مهارتافزایی و … ساخته و مورد استفاده قرار میگیرند) پرداخته است. بازی جدی، نمایانگر دیدگاهی است که استفاده از بازی را در زمینههای جدی ترویج میدهد.
گردایه تابستان ۹۶
گزارش فصلی گِردایه، نشریهای دیجیتالی است که در ابتدای هر فصل منتشر میشود. در هر شماره از این گزارش، پس از رصد اطلاعات آماری سه ماهه اخیر در همه زمینههای مرتبط با بازی های دیجیتال، آماری را که منابع قابل اعتمادی داشته و از روش تحقیق قابل دفاعی برخوردار بوده باشد، انتخاب شده و به همراه تحلیل انسجام بخشی در این نشریه گردآوری میشود.











