Sign in Join
  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
Sign in
Welcome!Log into your account
Forgot your password?
Create an account
Sign up
Welcome!Register for an account
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
Search
  • Sign in / Join
Sign in
Welcome! Log into your account
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
A password will be e-mailed to you.

مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)

  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
مرور منابع علمی

چرا هرگونه تلاش برای ارائه‌ی تعریفی جامع و مانع از پدیده‌ی...

26 می 2020
سیگپ

گزیده‌ای از گفتگوها در چهارمین نشست گفتمان بازی با موضوع «تحقیق،...

23 می 2020
تجربه‌خوانی

تجربه‌خوانی بازی جدی ایموگلکسی

20 می 2020
مرور منابع علمی

تئوری بازی برای طراحی بازی‌های دیجیتال

17 می 2020
اینفوگرافیک‌ها

بازینگاشت «بررسی وضعیت شرکت‌های بازی‌سازی ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا»

13 می 2020
گردایه: مطالعات بازار

تأثیر کوتاه‌مدت ویروس کرونا بر بازار ورزش‌های الکترونیک

13 می 2020
معرفی بازی‌های جدی

مروری بر بازی‌‌های جدی در حوزه سلامت (قسمت ۲)

11 می 2020
گزارش‌های تحلیلی

کدام بازی‌های موبایلی بالاترین امتیازها را می‌گیرند؟ / یادداشت سوم از...

7 می 2020
گردایه: مطالعات بازار

گزارش کافه بازار از صنعت برنامه و بازی‌های موبایلی در سال...

4 می 2020
گردایه: مطالعات بازار

بازیکنان در طول قرنطینه چه بازی می‌کنند و می‌بینند؟

4 می 2020
1...333435...60Page 34 of 60

هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) از سال 1394 با این هدف اصلی ذیل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاسیس شد که سهم تحقیقات را در اکوسیستم بازی‌های دیجیتال در کشور ارتقا بخشد. در این راستا دایرک، تعاملی استراتژیک را با بازیگران اصلی این عرصه شامل شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها، دانش‌پژوهان و سیاست‌گذاران برقرار نموده است.

Contact us: direc1394@Gmail.com
  • درباره ما
© Digital Games Research Center