تلاش میکنیم برای تجاریسازی بازیهای جدی قدمی برداریم
مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای در آئین پایانی ششمین دوره بینالمللی جایزه بازیهای جدی گفت: تلاش میکنیم برای تجاریسازی بازیهای جدی قدمی برداریم و...
وزرات فرهنگ از طرحهای کاربردی دانشگاهی در حوزه بازیها حمایت میکند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین پایانی ششمین دوره بینالمللی جایزه بازیهای جدی گفت: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنای خود...
مقالات فینالیست در سمپوزیوم بازیهای جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
از مجموع ۴۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه این رویداد، ۶ مقاله به صورت «شفاهی» و ۹ مقاله به صورت «پوستری» مورد پذیرش قرار...
فینالیستهای جشنواره بازی جدی سال۱۴۰۲ معرفی شدند
از مجموع ۸۴ بازی ارسال شده به دبیرخانه این رویداد بازیهای زیر در بخش «داخلی» به مرحله نهایی راه پیدا کردند:۱. الفباشی۲. منتیلهپو۳. بیسیم۴....
استفاده رایگان دانشجویان از برنامههای ششمین دوره جایزه بازیهای جدی
دانشجویان علاقهمند به حوزه بازی پژوهی و مطالعات بازی میتوانند برای حضور آزاد (بدون مقاله) در ششمین رویداد جایزه بازیهای جدی و استفاده از...
برگزاری اختتامیه رویداد جایزه بازیهای جدی در روزهای ۷ و ۸ دیماه
ششمین دوره جایزه بازیهای جدی روزهای ۷ و ۸ دی ماه با برگزاری مراسم اختتامیه و فینال هر سه بخش سمپوزیوم بازیهای جدی، هکاتون...
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم موبایل در پیمایش ملی سال ۱۴۰۰»
معرفی این بازینگاشت:بنیاد ملی بازیهای رایانهای پیمایش «نمای باز ۱۴۰۰» با نمونه آماری ۳۰۰۰ نفری در ۸۴ میلیون نفر جمعیت بر اساس برآوردهای مرکز...
«گزارش اینفوگرافیک از وضعیت کلی بازیکنان پلتفرم رایانه در پیمایش ملی سال ۱۴۰۰»
معرفی این بازینگاشت:بنیاد ملی بازیهای رایانهای پیمایش «نمای باز ۱۴۰۰» با نمونه آماری ۳۰۰۰ نفری در ۸۴ میلیون نفر جمعیت بر اساس برآوردهای مرکز...
گزارش ملی مصرف بازیکنان ایرانی در پلتفرم رایانه منتشر شد
«نمای نزدیک ۱۴۰۰- پلتفرم رایانه» دومین گزارشی است که از پیمایش ملی مصرف بازیهای دیجتال در ایران استخراج شده است. این پیمایش توسط معاونت...
گزارش نیوزو در موضوع کنسول و رایانه شخصی (بخش اول «بازار بازی»)
آنچه در حال حاضر در بازار بازیها اتفاق میافتد و آنچه در آینده پیش خواهد آمد.سال گذشته شاهد آن بودیم که بازار بازیهای دیجیتال...