موضوع محوری: شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال در ایران
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 1.58 مگابایت
قیمت: رایگان
معرفی این گزارش:
صنعت بازیهای دیجیتال در ایران بهتدریج مسیر پیشرفت خود را پیدا کرده است. رویدادهای بزرگی نظیر TGC ،TGF، IGL و DGRC در ابعاد مختلف، عرصه وسیعی را برای پیشتازی این صنعت در کشور فراهم آوردهاند. بازیسازان ایرانی در درخشانترین دوره رقابت منطقهای و بینالمللی خود تا به امروز قرار دارند. ورود و نفوذ به بازارهای بینالمللی و تثبیت جایگاه خود در بازار اشباع نشده داخلی، موتور محرکه بازیسازان برای ساخت بازیهایی با کیفیت بالاتر است. شبکهای از پژوهشگران از رشتههای مختلف دانشگاهی در جهت توسعه این صنعت در حال شکلگیری است. زمینه گستردهای در جهت آموزش بازیسازی و انتقال دانش و فناوری روز دنیا به بازیسازان ایرانی تدارک دیده شده است. سرمایهگذاران، رفته رفته مجذوب شتاب رشد و پتانسیلهای کشف نشده این صنعت رسانهای تأثیرگذار میشوند. ژورنالیسم بازی با ظهور برندهای جوان و خلاق، مسئولیت خود را در انعکاس پیشرفتها و بازخورد دادن درباره نقایص و کمبودهای اکوسیستم بازیهای دیجیتال در کشور پذیرفته است. در این شرایط، پیمایشهای دورهای و منظم، میتواند زمینه را برای تعیین وضعیت فعلی مصرف بازیهای دیجیتال در کشور و همچنین اندازهگیری تغییرات روند مصرف فراهم آورد.گزارش پیش رو، چکیده نتایج مهمترین پیمایش سراسری در حوزه مصرف بازیهای دیجیتال در ایران است که وضعیت مصرف این بازیها در سال 1396 را بیان میکند.
فهرست مطالب:
– در یک نگاه
– چه کسانی بازی میکنند؟
– چه بازیهایی میکنند؟
– چگونه بازی میکنند؟
– چگونه خرید میکنند؟
– ما چه کسانی هستیم؟
سلام علیکم
وقت بخیر
مجموع درصد ها در قسمت پلتفرم ها از صد بیشتر می شود در حالی که مجموع گزینه های یک سنجش باید ۱۰۰ باشد نه ۱۴۱؟!!
لطفا توضیح بدید
سلام
ممنون از دقت جنابعالی
باید توجه داشت که یک بازیکن ممکن است همزمان بر روی بیش از یک پلتفرم بازی کند و همچنین اینکه درصد بازیکنان هر پلتفرم از کل ۲۸ میلیون نفر بازیکن بیان شده است.