۱۵ مقاله سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۰ با بررسی سرقت ادبی و حفظ اصالت مقاله و همچنین رضایت نویسندگان به این پایگاه ارسال و نمایه شدند. با نمایه شدن، این مقالات در دسترس تمامی بازیپژوهان و دانشجویان بینالمللی قرار میگیرد.
سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۰ با همکاری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در قالب رویداد جایزه بازیهای جدی، مورخ ۴ و ۵ آذرماه ۱۴۰۰ بهصورت نیمهحضوری برگزار شد. پذیرش مقالات فقط انگلیسی و با استانداردهای IEEE انجام گرفت و از مجموع ۳۰ مقاله ارسالی، ۵ مقاله بهصورت شفاهی و ۱۱ مقاله بهصورت پوستری پذیرفته شدند. سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۴۰۰ همچون سالهای گذشته با رعایت استانداردهای IEEE Xplore موفق به دریافت مجوز نمایهسازی مقالات در این پایگاه استنادی معتبر شد و ۱۵ مقالات با بررسی سرقت ادبی و حفظ اصالت مقاله و همچنین رضایت نویسندگان به این پایگاه ارسال و نمایه شدند. با نمایه شدن، این مقالات در دسترس تمامی بازیپژوهان و دانشجویان بینالمللی قرار میگیرد
عناوین مقالات نمایه شده به شرح زیر است:
- The Impact of Competition on the Effectiveness of Cognitive Games. Sheyda Mirzakhani and Hadi Moradi
- Serious Cheating in Word Making Games with Specific Letters using Fast Correct Word Finder by Neural Match Tree. Behzad Soleimani Neysiani, Mohammad Ismaeil Shahabian, and Seyed Moein Khayam Nekooei
- Impact Assessment as a new horizon for assessing the game’s intervention: A framework for the impact assessment of educational games. Amir Asgari
- Identifying Factors Affecting the Empathy of Players in Serious Games. Reza Moradi Rahimabad and Mohammad Hossein Rezvani
- Serious Interactive Digital Narrative: Explorations in Personalization and Player Experience Enrichment. Arash Moradi-Karkaj
- A web-based gamification of upper extremity robotic rehabilitation. Payman Sharafian Ardakani, Hadi Moradi, Fariba Bahrami, and Malahat Akbarfahimi
- A Survey on Implementations of Adaptive AI in Serious Games for Enhancing Player Engagement. Behdad Mansouri, Ardavan Roozkhosh, and Hamed Farbeh
- The Role of Narration in Educational Games. Fazel Bakhsheshi, Farkhondeh
- Effectiveness of “Maghzineh” Attention Cognitive Video Games on Executive Functions of Children with Autism Spectrum disorder. Afin Ahmad Mahmood, Leila Kashani-Vahid, and Hadi Moradi
- Analysis of instantaneous choices made by the player in a game based on his/her behavioral character. Shahriar Derhami, Behnam Alizadehashrafi, Mehdi Faramoushi, and Yazdan Movahedi
- Design and Evaluation of a Web-Based Game for Children to Visit the National Museum of Iran. Seyede Marzie Salamat and Maryam Khalili
- EmoAnim: a Serious Game for Screening Children with Autism using Emotions in Animations. Ebrahim Gholami Dizicheh, Hadi Moradi, Mina Bidsookhteh Nezam Abadi, Fahime Shahrokh, Rasoul Samani, and Leila Kashani-Vahid
- Investigating the consideration of explorer player style in Iranian educational games. Mahsa Moradi and Yousef Mahdavinasab
- Incorporation of Serious Games into Higher Education: A Survey. Morteza Dorrigiv
- The Effects of Neuroland Digital Cognitive Game on Children’s Cognitive Skills. Saynaz Maveddat, Elham Kabiri, and Hadiseh farhandi
برای مشاهده مقالات در پایگاه IEEE XPLORE اینجا کلیک کنید