نمایه شدن مقالات پذیرفته شده سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۴۰۰ در کتابخانه دیجیتال IEEE XPLORE 

0
157

۱۵ مقاله سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۴۰۰ با بررسی سرقت ادبی و حفظ اصالت مقاله و همچنین رضایت نویسندگان به این پایگاه ارسال و نمایه شدند. با نمایه شدن، این مقالات در دسترس تمامی بازی‌پژوهان و دانشجویان بین‌المللی قرار می‌گیرد.

سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۴۰۰ با همکاری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در قالب رویداد جایزه بازی‌های جدی، مورخ ۴ و ۵ آذر‌ماه ۱۴۰۰ به‌صورت نیمه‌حضوری برگزار شد. پذیرش مقالات فقط انگلیسی و با استانداردهای IEEE انجام گرفت و از مجموع ۳۰ مقاله ارسالی، ۵ مقاله به‌صورت شفاهی و ۱۱ مقاله به‌صورت پوستری پذیرفته شدند. سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۴۰۰ همچون سال‌های گذشته با رعایت استانداردهای IEEE Xplore موفق به دریافت مجوز نمایه‌سازی مقالات در این پایگاه استنادی معتبر شد و ۱۵ مقالات با بررسی سرقت ادبی و حفظ اصالت مقاله و همچنین رضایت نویسندگان به این پایگاه ارسال و نمایه شدند. با نمایه شدن، این مقالات در دسترس تمامی بازی‌پژوهان و دانشجویان بین‌المللی قرار می‌گیرد

عناوین مقالات نمایه شده به شرح زیر است:

  1. The Impact of Competition on the Effectiveness of Cognitive Games. Sheyda Mirzakhani and Hadi Moradi
  2. Serious Cheating in Word Making Games with Specific Letters using Fast Correct Word Finder by Neural Match Tree. Behzad Soleimani Neysiani, Mohammad Ismaeil Shahabian, and Seyed Moein Khayam Nekooei
  3. Impact Assessment as a new horizon for assessing the game’s intervention: A framework for the impact assessment of educational games. Amir Asgari
  4. Identifying Factors Affecting the Empathy of Players in Serious Games. Reza Moradi Rahimabad and Mohammad Hossein Rezvani
  5. Serious Interactive Digital Narrative: Explorations in Personalization and Player Experience Enrichment. Arash Moradi-Karkaj
  6. A web-based gamification of upper extremity robotic rehabilitation. Payman Sharafian Ardakani, Hadi Moradi, Fariba Bahrami, and Malahat Akbarfahimi
  7. A Survey on Implementations of Adaptive AI in Serious Games for Enhancing Player Engagement. Behdad Mansouri, Ardavan Roozkhosh, and Hamed Farbeh
  8. The Role of Narration in Educational Games. Fazel Bakhsheshi, Farkhondeh
  9. Effectiveness of “Maghzineh” Attention Cognitive Video Games on Executive Functions of Children with Autism Spectrum disorder. Afin Ahmad Mahmood, Leila Kashani-Vahid, and Hadi Moradi
  10. Analysis of instantaneous choices made by the player in a game based on his/her behavioral character. Shahriar Derhami, Behnam Alizadehashrafi, Mehdi Faramoushi, and Yazdan Movahedi
  11. Design and Evaluation of a Web-Based Game for Children to Visit the National Museum of Iran. Seyede Marzie Salamat and Maryam Khalili
  12. EmoAnim: a Serious Game for Screening Children with Autism using Emotions in Animations. Ebrahim Gholami Dizicheh, Hadi Moradi, Mina Bidsookhteh Nezam Abadi, Fahime Shahrokh, Rasoul Samani, and Leila Kashani-Vahid
  13. Investigating the consideration of explorer player style in Iranian educational games. Mahsa Moradi and Yousef Mahdavinasab
  14. Incorporation of Serious Games into Higher Education: A Survey. Morteza Dorrigiv
  15. The Effects of Neuroland Digital Cognitive Game on Children’s Cognitive Skills. Saynaz Maveddat, Elham Kabiri, and Hadiseh farhandi

برای مشاهده مقالات در پایگاه  IEEE XPLORE اینجا کلیک کنید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here