نمایه شدن مقالات پذیرفته شده ششمین سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1402 در کتابخانه دیجیتال IEEE XPLORE

0
60

سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1402 با همکاری دانشکده کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در قالب رویداد جایزه بازی‌های جدی، مورخ 7 و 8 دی‌ماه 1402 به‌صورت حضوری برگزار شد. پذیرش مقالات فقط انگلیسی و با استانداردهای IEEE انجام گرفت و از مجموع 16 مقاله ارسالی، 6 مقاله به‌صورت شفاهی و 9 مقاله به‌صورت پوستری پذیرفته شدند. سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1402 همچون سال‌های گذشته با رعایت استانداردهای IEEE Xplore موفق به دریافت مجوز نمایه‌سازی مقالات در این پایگاه استنادی معتبر شد و در نهایت مقالات زیر با بررسی سرقت ادبی و حفظ اصالت مقاله از سوی IEEE و همچنین رضایت نویسندگان به این پایگاه ارسال و نمایه شدند.

عناوین مقالات نمایه شده به شرح زیر است:

Immersive Game Worlds: Using Deep Reinforcement Learning for Lifelike Non-Player Characters

Analyzing Behavioral Patterns in the Serious Game “Twelve Minutes”: Insights from Iranian YouTubers

Analyzing the Challenges of Commercializing Serious Games in the Field of Health (A Case Study of Games Submitted in 2017-2022 in the Serious Games Festival: SEGAP)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here