ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی به جمع حامیان چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی پیوست.

0
214

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی با اعطای جوایز نقدی بالغ بر 30 میلیون تومان و جوایز غیرنقدی از بازی‌ها و مقالات برگزیده خود در جایزه بازی‌های جدی 1399 تقدیر خواهد کرد.

این ستاد با تکیه بر اهداف خود که متمرکز بر اولویت‌های پژوهشی، توسعه زیرساخت، آموزش و ترویج فناوری‌های شناختی است، حمایت‌های خود از برگزیدگان بخش‌های جایزه بازی‌های جدی 1399 را مطابق با محورهایی زیر ارائه خواهد کرد:

  1. سمپوزیوم بازی‌های جدی 1399: مجموعا 2 میلیون تومان برای دو مقاله‌ برگزیده محصول‌محور شناختی

مقالات باید هم‌راستا با اولویت‌های پژوهشی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی مطابق با آنچه که در سایت ستاد ارائه شده، باشند.

  1. جشنواره بازی جدی سال 1399: مجموعا 20 میلیون تومان جوایز نقدی برای سه بازی برگزیده

اولویت‌های ستاد برای انتخاب بازی‌های برگزیده خود، ارتقاء عملکردهای شناختی کودکان و بزرگسالان، توان‌بخشی شناختی در حوزه‌ی اختلالات شناختی شامل آلزایمر، اوتیسم، تقص توجه و بیش‌فعالی از طریق این بازی‌ها خواهد بود.

  1. هکاتون بازی‌های جدی: مجموعا 10 میلیون تومان جوایز نقدی برای سه بازی شناختی برگزیده

اولویت‌های ستاد برای انتخاب بازی‌های برگزیده خود، توجه بازی‌ها به ارتقاء مهارت‌های شناختی از جمله تصیم‌گیری، حل مسأله، خودکنترلی و بازداری پاسخ در شرایط پاندمی است.

همچنین سه تیم برگزیده در بخش‌های هکاتون و جشنواره از تسهیلات غیرنقدی این ستاد نیز بهره‌مند خواهند شد که به صورت زیر در نظر گرفته شده است:

  • حمایت شتاب‌دهنده شناختی در فرآیند شتاب‌دهی
  • اختصاص سوبسید فروش تا سقف 40 میلیون تومان در بازه یک ساله از زمان اعلام نتایج به ازای 80% قیمت فروش برای تیم اول، 60% قیمت فروش برای تیم دوم و 40% قیمت فروش برای تیم سوم.

لازم به تاکید است که انتخاب مقالات و بازی‌های برگزیده ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی طبق بررسی پنل داوری آن ستاد انجام خواهد شد.

از بازی‌پژوهان و بازی‌سازان فعال دعوت می‌شود در صورت دارا بودن مقاله و بازی تولید شده در این حوزه، حداکثر تا روز جمعه مورخ 30 آبان‌ماه 1399 برای ثبت‌نام و ارسال آثار اقدام نمایند.
 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88310372 (021) – داخلی 415 تماس برقرار نمایید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here