Trending Now
از دست ندهید
نمای نزدیک ۱۳۹۶
در شرایطی که برخی از فعالان پیشکسوت صنعت، از کم رونق بودن بازار بازیهای رایانهای ایرانی تاسف خورده و هر یک برحسب تجربه اختصاصی خود از شکست این بازیها، دلایلی را برای آن ذکر میکنند، نگاه از بیرون و همهجانبه به مصرف بازیهای این پلتفرم در کشور شاید بتواند منظره شفافتری از حال و روز این نوع بازیها و مشکلات آن ارائه کند.
ارائه مقالات شفاهی سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی ۱۳۹۸
عنوان مقاله:The Effectiveness Of The Man-Man Mobile Game On Children Self-Concept And Self-Esteemنویسندگان: محمد علی مظاهری، حمیده محمدی نسب، صادق فلاح تفتی، سمانه بهزادپور
تکنولوژی
بازیکنان در طول قرنطینه چه بازی میکنند و میبینند؟
گزارش زیر ترجمه و تلخیصی است از گزارش "What Gamers Are Playing & Watching During the Coronavirus Lockdown: Player Share & Viewership Spikes for...
راهنمای سفر
مد و فشن
تمدید مجدد مهلت ارسال مقالات و آثار و ثبتنام تیمها برای...
به دلیلهای درخواستهای مکرر بازیپژوهان و بازیسازان، مهلت ارسال مقالات و آثار و همچنین ثبتنام تیمهای برای رویداد جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۹ مجددا تا...
دریچهای به مطالعات بازیهای دیجیتال
مطالعات بازیهای دیجیتال زمینهای جدید و میانرشتهای است که پیرامون بازیهای دیجیتال شکل گرفته است. این حوزه از تلاقی رشتههایی نظیر علوم ارتباطات، مدیریت، روانشناسی، علوم تربیتی، اقتصاد، علوم شناختی، هنر و برخی رشتههای دیگر با بازیهای دیجیتال شکل گرفته است.
[td_block_social_counter custom_title=”ما را دنبال کنید” facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
آخرین دیدگاه ها
جایزه پایاننامه برتر سال در حوزه مطالعات بازیهای ویدئویی
بدین وسیله از تمامی فارغ التحصیلان و پژوهشگران در دانشگاهها و مراکز علمی-تحقیقاتی و طلاب حوزههای علمیه به منظور مشارکت گذاشتن نتایج پژوهشها و...