بازی ایرانی منچرز: سهل و ممتنع

0
1336
بازار بازی‌های موبایل در ایران، بازاری نوپا و جوان است که ظرفیت‌های زیادی برای درآمدزایی و ایجاد شغل دارد. با وجود جذابیت‌های زیاد و بازار پویا، موفقیت و نگهداشت مخاطب، کار آسانی نیست و مهم است که در این مسیر با آگاهی و برنامه‌ریزی قدم برداشته شود. مطالعه داده‌های درون بازی‌های موفق، اطلاعات ارزشمندی را در مورد رفتار، ذائقه و سلایق مخاطبان در اختیار بازیسازان قرار می‌دهد و بررسی استراتژی‎‌‌های اعضای سازنده به شرط محلی‌سازی، ریسک‌های مدیریتی را کاهش می‌دهد.مجموعه گزارش‌های مطالعات موردی به بررسی اطلاعات درون بازی و همچنین نحوه استفاده از منابع درونی شرکت برای ایجاد قابلیت‌ها می‌پردازد. در اولین گزارش از این مجموعه گزارش‌ها، به بررسی بازی منچرز پرداخته شده است.  در این گزارش تلاش کردیم تا با بررسی کمی شاخص‌های منچرز به سیر صعودی موفقیت آن بپردازیم و در بخش دوم با تحلیل کیفی ساختار استراتژیک استودیو «اینستایتل گیمز» علل موفقیت این بازی را کندوکاو کنیم. در این گزارش برای اولین بار به صورت جدی به مطالب زیر پرداخته شده است.
  • اطلاعات مربوط به پرداخت برای بازی مانند : LTV ،ARPMAU ،ARPDAU ،ARPPDAU، روند تغییر درآمد، Conversion Rate، کانال‌های درآمدی درون پرداخت و …
  • اطلاعات مربوط به کاربران فعال بازی: اطلاعات جمعیت ‌شناختی، متوسط کاربران فعال روزانه، کاربران فعال ماهیانه، روند تغییر تعداد کاربر فعال ماهیانه، شاخص چسبندگی، نرخ نگهداشت، اطلاعات مربوط به برندها و دستگاه‎‌های محبوب و …
  • اطلاعات مربوط به میزان دست و زمان بازی شده مانند: مجموع دست بازی شده، تعداد متوسط دست بازی شده در هر روز، متوسط تعداد دست بازی شده برای هر کاربر در هر روز، مجموع مدت زمان صرف شده، متوسط مجموع مدت زمان صرف شده در روزهای هر فصل و …
  • برررسی عوامل موفقیت منچرز با استفاده از مدل گرنت: شناسایی منابع و قابلیت‌های منحصر به فرد شرکت اینستایتل گیمز
کاربر گرامی شما به این بخش دسترسی کامل ندارید. برای تهیه این گزارش از لینک زیر استفاده کنید. همچنین با ارتقا عضویت می‌توانید از خدمات مختلف سایت و امکان دریافت کدتخفیف برای تهیه گزارش‌های دایرک بهره‌‌مند شوید. برای خرید گزارش از لینک زیر استفاده کنید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here