ورود پیوستن
  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
ورود
خوش آمدید!وارد حساب کاربری خود شوید
رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟
ایجاد یک اکانت
ثبت نام
خوش آمدید!ثبت نام برای یک حساب کاربری
رمز عبور به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.
بازیابی رمز عبور
رمز عبور خود را بازیابی کنید
جستجو
  • ورود / پیوستن
ورود
خوش آمدید! وارد حساب کاربری خود شوید
رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ راهنمایی
ایجاد یک اکانت
ایجاد یک اکانت
خوش آمدید! ثبت نام برای یک حساب کاربری
رمز عبور به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.
بازیابی رمز عبور
رمز عبور خود را بازیابی کنید
رمز عبور به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.

مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)

  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
گزارش‌های پیمایش ملی

نمای نزدیک ۱۳۹۴

۱۵ بهمن ۱۳۹۵
گزارش‌های پیمایش ملی

نمای نزدیک ۱۳۹۴

۱۵ بهمن ۱۳۹۵
مرور منابع علمی

برنامه چرخ با حضور دکتر نیک‌پیام با موضوع گیمیفیکیشن

۱۳ بهمن ۱۳۹۵
مرور منابع علمی

بازی‌وارسازی کنترل پروژه در دایرک

۱۲ بهمن ۱۳۹۵
مرور منابع علمی

ده گرایش در مورد برنامک‌ها که در ۲۰۱۷ خواهید دید

۲۷ دی ۱۳۹۵
نشریات دوره‌ای

شماره ششم: بازی‌های دیجیتال و هویت

۱۵ دی ۱۳۹۵
گردایه: مطالعات بازار

گردایه زمستان ۹۵

۱۵ دی ۱۳۹۵
گزارش‌های پیمایش ملی

گزاره برگ بازی‌های دیجیتال

۲۲ آذر ۱۳۹۵
خبرها

در نشست خبری پژوهشگران دایرک در دانشکده رسانه فارس مطرح شد:...

۲۱ آذر ۱۳۹۵
نشریات دوره‌ای

شماره پنجم: بازی‌های دیجیتال و جنسیت

۱۵ آذر ۱۳۹۵
1...50515253صفحه 51 از 53

بازی در دوران کرونا

دریچه: مطالعات بازی

بازی کردن در دوران کرونا و تأثیرات آن بر کیفیت زندگی...

گردایه: مطالعات بازار

تأثیر کووید-۱۹ بر بازار بازی‌های موبایل: افزایش میزان استفاده‌ مصرف‌کننده به‌همراه...

گردایه: مطالعات بازار

وضعیت صنعت بازی‌های دیجیتال در سال ۲۰۲۰: دورکاری

اینفوگرافیک‌ها

بازینگاشت «بررسی وضعیت شرکت‌های بازی‌سازی ایران در شرایط شیوع ویروس کرونا»

گردایه: مطالعات بازار

گردایه: مطالعات بازار

گزارش بازار بازی‌های دیجیتال ترکیه در سال ۲۰۲۰

گردایه: مطالعات بازار

گزارش کافه بازار از صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی سال ۹۹

گردایه: مطالعات بازار

میزان دستمزد و رضایت فعالان در صنعت بازی‌های دیجیتال

گردایه: مطالعات بازار

گزارش نیوزو از روندهای بازار تلفن‌همراه در سال ۲۰۲۱

ششمین دوره جایزه بازی‌های جدی

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) از سال 1394 با این هدف اصلی ذیل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاسیس شد که سهم تحقیقات را در اکوسیستم بازی‌های دیجیتال در کشور ارتقا بخشد. در این راستا دایرک، تعاملی استراتژیک را با بازیگران اصلی این عرصه شامل شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها، دانش‌پژوهان و سیاست‌گذاران برقرار نموده است.
تماس با ما: direc1394@Gmail.com
  • درباره ما
© Digital Games Research Center