تجربهخوانی بازی جدی بهران؛ توانبخشی فیزیکی-شناختی بیماران اماس
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی که بهتازگی تولید شدهاند، تحت عنوان «تجربهخوانی»...
سخنرانی مهندس سید صادق پژمان در جشن پنج سالگی جایزه بازیهای...
مدیر عامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و رئیس جایزه بازیهای جدی
کنسول بازی من خیلی باحال است! مدل نظریه بنیاد «باحالی» برای...
با شیوع ویروس کرونا، بازار کنسولهای بازی دیجیتال رونق دوباره گرفته است. در این مطالعه، سعی شده است که قصد و نیت کاربران برای...
گزارش صنعت بازی سوئد در ۲۰۲۱
آنچه در ادامه میآید، ترجمه یک پژوهش با عنوان گزارش صنعت بازی در سوئد است که توسط خانم رویا صدیقی، پژوهشگر همکار دایرک ترجمه...
فاتحان دیجیتال: بازی ماینکرفت و نئولیبرالیسم
گسترش و محبوبیت بازیهای سندباکس (جهان باز) ، و بهطور خاص ماینکرفت ، ممکن است یک پدیده مؤخر به نظر برسد اما جذابیت و...
گزارش پایانی جایزه بازیهای جدی ۱۴۰۰
جایزه بازیهای جدی در پنجمین دوره خود با حفظ پروتکلهای بهداشتی در روزهای چهارم و پنجم آذرماه بهصورت نیمهحضوری برگزار و از طریق آپارات...
تجربهخوانی بازی جدی ماسکتو بزن!
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی که بهتازگی تولید شدهاند، تحت عنوان...
بازیهای چند نفره آنلاین نقش آفرینی، زندگی در فضای دوم
بازیهای نقشآفرینی آنلاین چندنفره انبوه (Massively multiplayer online role-playing game or MMORPG) سبکی نوین از بازیهای ویدیوئی است که جنبههایی از ژانرهای مختلف را...
گزارش نیوزو از بازار جهانی بازی در سال ۲۰۲۱
آنچه در ادامه میآید، ترجمه پژوهش نیوزو با عنوان «گزارش بازار جهانی بازی با تمرکز بر متاورس و واقعیت مجازی» (Global Games Market Report: The...