نگاهی به صنعت بازی‌سازی در سوئد

آنچه در ادامه می‌خوانید شامل نکات اصلی آخرین گزارش انجمن توسعه‌دهندگان بازی‌های دیجیتال سوئد است که در سال ۲۰۲۰ منتشر شده است و مرور...

برترین‌ آثار حوزه کودک در جشنواره بازی جدی سال 1400 با...

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف حمایت از پدیدآورندگان تولیدات فرهنگی از آثار برگزیده مرتبط با حوزه کودک و نوجوان در بخش...

ششمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران؛ تجربه‌ای هیجان‌انگیز و متفاوت

قصه جام ششم، قصه تفاوت‌ها، شگفتی‌ها و اولین‌ها است. شروع روایتش از آنجایی آغاز شدکه کرونا قواعد مرسوم همه ۵ دوره گذشته برگزاری آن...

زنگ مدرسه بازی‌های جدی شناختی نواخته شد

کارگاه‌های مدرسه بازی‌های جدی شناختی که با هدف توانمندسازی شرکت‌کنندگان در بخش هکاتون جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۰ برای اولین بار و توسط انستیتو ملی...

انتخاب مقالات متمرکز بر حل مسائل روز توسط بنیاد ملی بازی‌های...

هفتمین دوره‌ کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که قرار است در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ و به صورت آنلاین برگزار شود، امسال...

بازینگاشت هم‌سنجی الگوی بازی در پلتفرم‌های مختلف

تعـداد بازیکنـان دیجیتـال ایـران طبـق آخریـن پیمایـش ملـی بازیکنـان دیجیتـال، 32 میلیـون نفـر بـوده اسـت. طبـق تعریـف مرکـز تحقیقـات بازی‌هـای دیجیتـال، بازیکـن کسـی اسـت...

فراخوان جذب منابع آموزشی و تربیتی غیرمکتوب؛ اعطای اعتبارنامه و نشان...

بر اساس آیین‌نامه ساماندهی منابع آموزشی و تربیتی، فهرستی از منابعی که مورد تایید معاونت ساماندهی منابع دفتر انتشارات و فناوری آموزشی قرار گرفته‌اند...

بصری‌سازی تاریخ فرهنگی بازی‌های دیجیتال

این مقاله روش جدیدی را برای چگونگی تحلیل و بررسی تکامل تاریخی ژانر بازی ماجراجویی معرفی می‌کند. این روش شامل توسعه یک سیستم تحلیلی‌،...

دعوت به ثبت‌نام در «مدرسه بازی‌های جدی شناختی»

هکاتون بازی‌های جدی، این بار با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و با موضوع «توانمندسازی و استعدادیابی با رویکرد شناختی» برگزار می‌شود...

سال نو، بازی نو؛ مروری آماری بر کمپین نوروزی بازینو

کمپین بازینو، علاوه بر برنامه‌ریزی اوقات فراغت برای خانواده‌های ایرانی، تلاش دارد تا مخاطب بالقوه بازی‌های بومی را با ظرفیت این صنعت در کشور...