عناصر بصری در طراحی یک کاراکتر مستخرج از روایت
عناصر بصری در طراحی یک کاراکتر مستخرج از روایتاین مطالعه بر ایجاد ساختاری برای استخراج سیستماتیک مؤلفههای ظاهری شخصیت از یک روایت در بازی...
بازیکنان در حال رشد: اوقات فراغت زنانه در فرهنگ بازیهای دیجیتال
چکیده
این پایاننامه توضیحات و پیچیدگیهای احتمالی مربوط به رابطه زنان با اوقات فراغت و بازیهای ویدیویی را بررسی میکند. یکی از اهداف نویسنده در...
گزارش «بازی ایرانی پرسیتی: خستگی ناپذیری»
بازار بازیهای موبایلی ایرانی به واسطه موفقیت ژانر کلمات و در دو سال اخیر بازیهای Match 3، لبریز از عناوینی از این طیف است....
حمایت بنیاد از رویداد رقابتی «بازیدانان»
بنیاد ملی بازیهای رایانهای با اهداء جوایز نقدی تا سقف ۱۰ میلیون تومان به طرحهای برگزیده خود و کمک به تجاریسازی آنها از رویداد...
رویداد هکاتون امید در دانشگاه SEU عربستان برگزار شد.
این هکاتون در راستای توانمندسازی استعدادها در بحران کرونا در دانشکده محاسبات و انفورماتیک دانشگاه SEU و در تاریخ 5 می 2020 برگزار شده...
روندهای پرطرفدار ورزشهای الکترونیک در سال ۲۰۲۱
به دنبال گزارشی که نیوزو در خصوص برنامههای کاربردی موبایل و بازیهای پرطرفدار این حوزه منتشر کرد، نگاه خود را به سمت بازار ورزشهای...
نقش طراحی بصری در طراحی بازی
تجزیه و تحلیل طراحی بصری، ساختاری را ایجاد میکند که نشان میدهد؛ چگونه بازیها ارزش زیباییشناختی را به گیمپلی نسبت میدهند و چگونه عناصر...
کتاب«دیپلماسی بازیهای دیجیتال»
گزارش فصلی گِردایه، نشریهای دیجیتالی است که در ابتدای هر فصل منتشر میشود. در هر شماره از این گزارش، پس از رصد اطلاعات آماری سه ماهه اخیر در همه زمینههای مرتبط با بازی های دیجیتال، آماری را که منابع قابل اعتمادی داشته و از روش تحقیق قابل دفاعی برخوردار بوده باشد، انتخاب شده و به همراه تحلیل انسجام بخشی در این نشریه گردآوری میشود.
کتاب «بازی جدی، بازی فراتر از سرگرمی»
گزارش فصلی گِردایه، نشریهای دیجیتالی است که در ابتدای هر فصل منتشر میشود. در هر شماره از این گزارش، پس از رصد اطلاعات آماری سه ماهه اخیر در همه زمینههای مرتبط با بازی های دیجیتال، آماری را که منابع قابل اعتمادی داشته و از روش تحقیق قابل دفاعی برخوردار بوده باشد، انتخاب شده و به همراه تحلیل انسجام بخشی در این نشریه گردآوری میشود.
گزارش«نمای نزدیک ۱۳۹۸- پلتفرم رایانه: رسوخ»
«نمای نزدیک ۱۳۹۸- پلتفرم رایانه: رسوخ» سومین گزارشی است که از پیمایش ملی مصرف بازیهای دیجتال در ایران استخراج میشود. این پیمایش توسط معاونت...