بازی ایرانی کوییز آو کینگز: بازیِ زنده

سلسله گزارش‌های دایرک برای بررسی بازی‌های ایرانی همواره با این هدف اصلی صورت گرفته است که تجربه نمونه‌های موفق برای الگوبرداری تیم‌های جوان‌تر به...

گزارش نیوزو از بازار جهانی تلفن همراه در سال 2020

آمار منتشرشده نیوزو در سال 2020 حاکی از آن است که صنعت تلفن همراه و بازی در بین کاربران شاهد رکورد جدید برای رشد...

مقالات سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۹ انتخاب شدند

مقالات شفاهی بخش سمپوزیوم بازی‌های جدی ۱۳۹۹ مشخص شدند. براساس آراء داوران از مجموع ۳۴ مقاله ارسال شده به دبیرخانه این رویداد در مجموع...

فینالیست‌های بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ انتخاب شدند

فینالیست‌های بخش جشنواره بازی جدی سال چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹ مشخص شدند. براساس آراء داوران از مجموع ۷۵ اثر ارسال شده به...

آثار و مقالات SeGaP2020 به میز داوری رسید

مهلت بازی‌پژوهان و بازی‌سازان برای ارسال مقالات و آثار به چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی به پایان رسید و بنا به اعلام دبیرخانه این...

«تیزران» و «کیپ استپ» در بین برترین‌های جشنواره بین‌المللی گالا در...

 موفقیتی تازه برای دو بازی جدی ایرانی در عرصه جهانی؛دو بازی «کیپ استپ» و «تیزران» در بین سه بازی برتر آکادمیک جشنواره بین‌المللی گالا...

ارائه مقالات شفاهی در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۳۹۸

عنوان مقاله:Effectiveness Of Maghzineh Cognitive Video Games On Reading Performance Of Students With Learning Disabilities In Readingنویسندگان:لیلا کاشانی وحید، سحر کاظمی، هادی مرادی  

ارائه مقالات شفاهی در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی ۱۳۹۸

عنوان مقاله:The Interplay Between Metacognitive Strategies And Learning Styles In Learning Via Serious Gamesنویسندگان: کاظم پورالوار، یونس سخاوت و صمد روحی

شبکه همکاری جایزه بازی‌های جدی بزرگ‌تر شد

روزشمار برای چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹ آغاز شده است. رویدادی که بازی‌پژوهان و بازی‌سازان برای شرکت در آن با ارسال مقالات و...

ارائه مقالات شفاهی در سمپوزیوم بین‌المللی بازی‌های جدی 1398

عنوان مقاله:Comparative Evaluation Of Simulation Versus Serious Game On The Smartphone Platform For Training Nursing Students In Cardiopulmonary Resuscitation: A Randomized Controlled Trialنویسندگان:زهرا فارسی،...