صعود به بالا
کتابــ «صعود به بالا» کتابیست که بــه ســاخت بازیهــای یارانهای و تمام نـکات مهم در زمینـه طراحـی و کارگردانـی بازیهـای یارانهای پرداخته و در فصلهــای مختلف آن به تمامــی اتفاقــات ممکــن در طراحــی یــک بــازی رایانهای اشــاره شــده است. این کتاب میتواند به عنــوان منبــع مهــمی بــرای طراحـی اینگونـه از بازیهـا بـه آن اسـتناد کـرد.
آموزش مبتنی بر بازیهای دیجیتال
ما در دنیایی زندگی میکنیم که پیوسته فناوریهای نوینی پدید میآیند و چالشهایی را برای رشته فناوری آموزشی به وجود میآورند و در همان حال فرصتهای مناسبی نیز برای بهبود یادگیری فراهم میکنند. کتاب «آموزش مبتنی بر بازیهای دیجیتال» به بررسی نحوه آموزش و یادگیری نوین به وسیله بازیهای دیجیتال پرداخته است.
دریچهای به مطالعات بازیهای دیجیتال
مطالعات بازیهای دیجیتال زمینهای جدید و میانرشتهای است که پیرامون بازیهای دیجیتال شکل گرفته است. این حوزه از تلاقی رشتههایی نظیر علوم ارتباطات، مدیریت، روانشناسی، علوم تربیتی، اقتصاد، علوم شناختی، هنر و برخی رشتههای دیگر با بازیهای دیجیتال شکل گرفته است.
رخدادهای پیشبینیشده در صنعت بازیهای دیجیتال برای سال ۲۰۱۹
سال ۲۰۱۸، شاهد پیشرفتهایی در حوزه بازیهای دیجیتال، ورزشهای الکترونیک و موبایل بوده است. طبعاً بسیاری از این پیشرفتها به سال ۲۰۱۹ و سالهای...
فینالیستهای SeGaP2018: شبیهساز رانندگی نصیر
در جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۷، ۷ بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «شبیهساز رانندگی نصیر» عنوان «بازی جدی سال ۱۳۹۷» را از آن خود کرد. این بازی یک بازی فیزیکی-دیجیتالی برای آموزش رانندگی است.
فینالیستهای SeGaP2018: بازی مغزینه
در جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۷، ۷ بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «مغزینه» در رقابت فینال رتبه دوم را به دست آورد. این بازی بر ارتقای توانمندیهای مغزی تمرکز دارد.
فینالیستهای SeGaP2018: بازی RP-H Game، توانبخشی پا
در جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۷، ۷ بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «RP-H Game» در رقابت فینال رتبه چهارم را به دست آورد. این بازی برای توانبخشی به بیماران دچار اختلالات حرکتی طراحی شده است.
فینالیستهای SeGaP2018: بازی RP-H Game، توانبخشی دست
در جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۷، ۷ بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «RP-H Game» در رقابت فینال رتبه چهارم را به دست آورد. این بازی برای توانبخشی به بیماران دچار اختلالات حرکتی طراحی شده است.
فینالیستهای SeGaP2018: کشکک
در جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۷، ۷ بازی به مرحله فینال رسیدند. بازی »کشکک» با هدف توان بخشی بیماریهای مفصلی تولید شده و علاوه بر رتبه پنجم، عنوان بازی منتخب «موسسه نیماد» در حوزه بهداشت و سلامت را نیز کسب نمود.
فینالیست های SeGaP2018: زلزله در مدارس
در جایزه بازی های جدی ۱۳۹۷، ۷ بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «آموزش زلزله در مدارس» در رقابت فینال رتبه ششم را به دست آورد. این بازی برای پلتفرم واقعیت مجازی ساخته شده و آموزش تکنیک های مقابله با زلزله را به تصویر می کشد.