تأثیر کوتاه‌مدت ویروس کرونا بر بازار ورزش‌های الکترونیک

در نیوزو، به‌روز نگه داشتن پیش‌بینی‌های صورت گرفته مربوط به گزارش‌های بازار ورزش‌های الکترونیکی بسیار مهم است. با توجه به تحلیل‌هایی که اخیراً در...

مروری بر بازی‌‌های جدی در حوزه سلامت (قسمت ۲)

بازی‌های جدی یکی از انواع بازی‌های دیجیتال هستند که هدف آن‌ها تنها سرگرمی نیست بلکه در کنار سرگرمی، شبیه‌سازی رویدادهای واقعی یا فرایندهایی که...

کدام بازی‌های موبایلی بالاترین امتیازها را می‌گیرند؟ / یادداشت سوم از...

در این گزارش به مانند یادداشت‌های پیشین در سلسله تحلیل‌های رگرسیونی روی داده­‌های کافه بازار، به بررسی عوامل تأثیرگذار بر هر بازی در کسب...

گزارش کافه بازار از صنعت برنامه و بازی‌های موبایلی در سال...

کافـه بـازار «گزارش صنعـت برنامه‌هـای موبایل ایران در سـال ۹۸» را بـا هدف سـاختن تصویری روشـن‌تر از صنعـت برنامه‌هـا و بازی‌های موبایلـی اندروید، تدوین...

بازیکنان در طول قرنطینه چه بازی می‌کنند و می‌بینند؟

گزارش زیر ترجمه و تلخیصی است از گزارش "What Gamers Are Playing & Watching During the Coronavirus Lockdown: Player Share & Viewership Spikes for...

مروری بر بازی‌های جدی در حوزه سلامت (قسمت ۱)

بازی‌های جدی یکی از انواع بازی‌های دیجیتال هستند که هدف آن‌ها تنها سرگرمی نیست بلکه در کنار سرگرمی، شبیه‌سازی رویدادهای واقعی یا فرایندهایی که...

چشم‌انداز در حال تحول بازی‌های ورزشی در هند

متن پیش رو ترجمه و تلخیصی از گزارش "The evolving landscape of sports gaming in India" است که به مرور وضعیت بازار بازی‌های دیجیتال...

پردرآمدترین ماه در تاریخ بازی‌های دیجیتال؛ درآمد بازی‌های دیجیتال در مارس...

متن حاضر ترجمه‌ یادداشتی با عنوانDigital Video Game Revenue Hit $10 Billion In March, Its Best Month Ever از سایت Forbes است که در...

بازی‌های جدی برای آموزش: مروری بر برخی از بازی‌های هدفمند آموزشی

مغزِ ما تنها عضوی از بدن است که در طول شبانه‌روز بی‌وقفه در حال فعالیت است؛ بنابراین انجام تمریناتی با هدف تقویت مغز ضروری...

کرونا چه اثری بر رفتار کاربران بازار گذاشته است؟

کافه بازار بر اساس داده‌های خود رفتار کاربران را پس از شیوع کرونا تحلیل و در قالب اینفوگرافیک منتشر کرده است، طبق این داده‌ها: ...