Trending Now
«اختلال بازی کردن»: یک واقعیت یا نشانهای از وجود یک حقیقت؟
اگر هرشب بدون اینکه یک راند PUBG بازی کنید، نمیتوانید بخوابید یا اگر نمیتوانید حتی یک روز را هم بدون انجام بازی Fortnite تصور کنید با احترام باید گفت که شما براساس گزارش اخیر سازمان بهداشت جهانی دچار یک اختلال هستید.
کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال»
معرفی این کتاب:کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال» در 9 فصل روندهای اثرگذار بر صنعت بازی را مورد بررسی قرار داده و در هر...
مروری بر بازیهای جدی در حوزه سلامت (قسمت ۱)
بازیهای جدی یکی از انواع بازیهای دیجیتال هستند که هدف آنها تنها سرگرمی نیست بلکه در کنار سرگرمی، شبیهسازی رویدادهای واقعی یا فرایندهایی که...
شرکتهای فینالیست SeGaP2019 شرکت خلاق شدند
سه شرکت «سرو هانا پارسیان با بازی هانا؛ فناوران جوان رایکا با بازی تیزران؛ توسعه پرداز هوشمند راسپینا با بازی ریشتر» که در سومین...
فرصت ارسال مقالات و آثار به رویداد جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۹ تمدید شد
افراد و تیمهای علاقمند به بازی حتما تا امروز در جریان برگزاری چهارمین دوره جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۹به عنوان رویدادی مهم در صنعت بازی...
کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال»
معرفی این کتاب:کتاب «روندهای نوظهور در بازیهای دیجیتال» در 9 فصل روندهای اثرگذار بر صنعت بازی را مورد بررسی قرار داده و در هر...
نقد کتاب «بازیهای جدی (مبانی، مفاهیم و عمل)»
کتاب بازیهای جدی (مبانی، مفاهیم و عمل)، در سال ۲۰۱۶ توسط گروهی از نویسندگان برجسته در حوزه پژوهش، طراحی و تولید بازیهای جدی تدوین و تألیف شده است.
گزارش تصویری جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۹
این گزارش مروری دارد بر آنچه که در چهارمین دوره جایزه بازیهای جدی گذشته است.
جایزه بازیهای جدی در چهارمین دوره خود با توجه به...
انتشار گزارش «نمای باز ۱۳۹۶» به زودی از دایرک
شاخصترین اطلاعات مصرف بازیهای دیجیتال تا ابتدای سال ۱۳۹۶، به زودی در قالب گزارش «نمای باز ۱۳۹۶» منتشر خواهد شد.
[td_block_social_counter facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
محبوبترین ها
مطالب تصادفی
فراخوان سومین رویداد جایزه بازیهای جدی (SeGaP2019) منتشر شد
دانلود فراخوان
رویداد جامع جایزه بازیهای جدی، سالانه توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای تنها متولی این صنعت و با جذب حامیان این حوزه، برگزار میشود....
بیشترین دیدگاه
نشست گفتمان بازی؛ جایگاه و اقتصاد رسانههای تخصصی بازیهای ویدئویی در...
با توجه به نوپا بودن صنعت بازیهای دیجیتال در کشور، غالب جریانهای رو به جلو برای طرح مسئله توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای اتفاق میافتد و بیرون از بنیاد، عمدتا یا جریانی برای توسعه این هنر-صنعت شکل نمیگیرد و یا به صورت منفی صرفا بر تهدیدهای ناشی از این بازیها متمرکز است.
با مایکل رول، سخنران کلیدی صنعتی DGRC آشنا شوید
آقای مایکل رول، از باسابقهترین تولیدکنندگان بازیهای دیجیتال محسوب میشود. او مدیر پروژه و مدیر اجرایی تولید بازیهای متعددی بوده است که از این میان میتوان به بازیهای پرطرفداری همچون Travian، Crysis 2 و Warhammer اشاره نمود.
کدام بازیهای موبایلی بالاترین امتیازها را میگیرند؟ / یادداشت چهارم از...
مقدمهدر تحلیلهای رگرسیونی روی دادههای کافه بازار، به بررسی عوامل تأثیرگذار بر هر بازی در کسب رضایت کاربران و مشخص کردن ویژگیهای مؤثر در...