کتاب«دیپلماسی بازی‌های دیجیتال»

گزارش فصلی گِردایه، نشریه‌ای دیجیتالی است که در ابتدای هر فصل منتشر می‌شود. در هر شماره از این گزارش، پس از رصد اطلاعات آماری سه ماهه اخیر در همه زمینه‌های مرتبط با بازی های دیجیتال، آماری را که منابع قابل اعتمادی داشته و از روش تحقیق قابل دفاعی برخوردار بوده باشد، انتخاب شده و به همراه تحلیل انسجام بخشی در این نشریه گردآوری می‌شود.

فینالیست‌های SeGaP2018: بازی مغزینه

در جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۷، ۷ بازی به مرحله فینال رسیدند که بازی «مغزینه» در رقابت فینال رتبه دوم را به دست آورد. این بازی بر ارتقای توانمندی‌های مغزی تمرکز دارد.

چهارمین دوره جایزه بازی‌های جدی ‌به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود

شرایط کرونایی کشور برگزاری رویداد جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۹ را هم آنلاین کرد. رویداد جامع جایزه بازی‌های جدی در چهارمین دوره‌اش قرار بود در...

برترین‌ آثار حوزه کودک در جشنواره بازی جدی سال 1400 با رای کانون پرورش...

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با هدف حمایت از پدیدآورندگان تولیدات فرهنگی از آثار برگزیده مرتبط با حوزه کودک و نوجوان در بخش...

بازی‌خیزهای ۱۳۹۶

گزارش پیش‌رو، همچون گزارش «نمای باز» بر کلیدی‌ترین اطلاعات از مصرف بازی‌های دیجیتال در بین بازیکنان ایرانی متمرکز است. این گزارش، به مقایسه اطلاعات مصرف بازی‌ها در میان ۵ استان دارای بیشترین بازیکن در کشور می‌پردازد؛ استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، فارس و خوزستان.

تأثیر تبلیغات بازی‌های رایانه‌ای بر افزایش تعداد مشتریان بانک (مطالعه موردی بانک ملی)

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌های مختلف که به تازگی در حوزه بازی‌های...

تحولات جدید XR

۱- جزییات هدست جدید واقعیت مجازی و واقعیت افزوده اپل با قابلیت ردیابی حرکت شرکت اپل به تازگی از اختراع جدید خود برای دستگاه‌های واقعیت...

دیجیتال‌بازهای کوچک

بازی‌های دیجیتال سرگرمی غالب کودکان امروز هستند. این مسئله همزمان هم دغدغه‌ای برای والدین به جهت نظارت بر الگوی صحیح مصرف کودکان است و هم فرصتی برای بهره‌برداری از ویژگی‌های خاص بازی‌های دیجیتال به جهت آموزش هرچه بهتر کودکان محسوب می‌شود.
[td_block_social_counter facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
- تبلیغات -

محبوب‌ترین ها

مطالب تصادفی

بیشترین دیدگاه

انتخاب مقالات متمرکز بر حل مسائل روز توسط بنیاد ملی بازی‌های...

هفتمین دوره‌ کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» که قرار است در ماه پایانی سال ۱۴۰۰ و به صورت آنلاین برگزار شود، امسال...

مجموعه گفتگوهای اساتید پیرامون آزمایشگاه‌های بازی‌سازی در سیگپ ۱۳۹۹

گفتگوی دکتر فرزانه شریفی با دکتر مجتبی وحیدی‌اصل در سیگپ ۱۳۹۹ گفتگوی دکتر امین بابادی با دکتر جواد راستی در سیگپ ۱۳۹۹  گفتگوی دکتر امین بابادی...

تحقیق در ورزش‌های الکترونیک: بررسی ادبیات

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازی‌های دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....

اخبار بیشتر