آیا بازی‌های دیجیتال هنر محسوب می‌شوند؟

بازی‌ها چه هستند؟ آیا به معنای محصولاتی مصنوع و ساخته بشر هستند؟ آیا مدل‌های رفتاری یا شبیه‌سازی شرایط اجتماعی هستند؟ آیا آنها مراسم آیینی باستانی یا آیین‌های جادویی هستند؟

جایزه 20 میلیون تومانی موسسه نیماد برای بازی‌های منتخب حوزه سلامت در جشنواره بازی...

مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد)، همچون دو دوره گذشته با حمایت مالی و در قالب جایزه از بازی‌های جدی منتخب خود...

دیجیتال‌بازهای کوچک

بازی‌های دیجیتال سرگرمی غالب کودکان امروز هستند. این مسئله همزمان هم دغدغه‌ای برای والدین به جهت نظارت بر الگوی صحیح مصرف کودکان است و هم فرصتی برای بهره‌برداری از ویژگی‌های خاص بازی‌های دیجیتال به جهت آموزش هرچه بهتر کودکان محسوب می‌شود.

سیاست‌گذاری افزایش سهم بازار بازی‌های موبایل ایرانی در بازارهای جهانی

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی پایان‌نامه‌های مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌های مختلف که به تازگی در حوزه بازی‌های...

اشتباهاتی که در ساخت بازی‌های تبلیغاتی (Advergames) باید از آن‌ها اجتناب کنید

بازی‌های تبلیغاتی با هدف تبلیغ برای یک محصول، خدمت یا شرکت ساخته می‌شوند. بعضی از این بازی‌ها تنها با هدف معرفی یک برند طراحی...

جایزه ویژه بنیاد برای مقالات برگزیده در حوزه «کودکان و بازی‌های دیجیتال»

در راستای توسعه همکاری‌­ها برای تقویت مبانی نظری حوزه بازی­‌پژوهی، دانشگاه اصفهان و بنیاد ملی بازی­‌های رایانه‌­ای روزهای ۳۰ بهمن و ۱ اسفند ششمین...

گزارش ۲۰۲۰ نیوزو از بازار جهانی بازی‌ها

امسال نقطه‌ی عطفی دیگر برای صنعتی است که توسط وقایع جهانی کم‌تر دیده شده شکل می‌گیرد. بازی‌ها به‌عنوان ستون‌های سرگرمی، ارتباط اجتماعی و تسکین‌دهنده،...

اعلام همکاری سونی و مایکروسافت: رقابت هم‌چنان ادامه دارد؟

۱۷ می ۲۰۱۹ در تاریخ صنعت بازی‌های دیجیتال در جهان ماندگار خواهد شد چراکه دو شرکت بزرگ و اثرگذار در حوزه ساخت بازی‌های دیجیتال و دو رقیب دیرینه پس از سال‌ها رقابت در کنار هم قرار گرفته و دست دوستی و همکاری به سوی یکدیگر دراز کرده‌اند.

شماره دوم: بازی‌های دیجیتال و یادگیری

شماره دوم از ماهنامه مطالعات بازی یادگیری را به عنوان محوریت اصلی خود معرفی می‌کند و به عنوان حوزه مطالعاتی و جریانی بسیار قوی و روزآمد مورد تحلیل قرار می‌گیرد که طی آن مراکز علمی و دانشگاهی برای استفاده از اثرگذاری قدرتمند و مثبت بازی‌های دیجیتال بر بازیکنان به منظور ارتقای سطح یادگیری بهره می‌برند. این ماهنامه در شماره دوم، یادگیری مبتنی بر بازی‌های دیجیتال یا آنچه که امروز DGBL شناخته می‌شود را به عنوان جریان قدرتمند تکنولوژی آموزشی معرفی می‌کند و در حقیقت مهر تاییدی بر اثرگذاری مثبت بازی‌های دیجیتال می‌زند.
0طرفدارپسندیدن
65,400دنبال کننده‌‌هادنبال کردن
16,249مشترکیناشتراک
- تبلیغات -

محبوب‌ترین ها

مطالب تصادفی

بیشترین دیدگاه

استراتژی‌های ارتباطی افزایش شاخص‌های وفاداری بازیکنان و نرخ نگهداشت آن‌ها در...

چگونه وفاداری را در میان مخاطبان بازی خود افزایش می‌دهید؟ و چگونه می‌توانید مطمئن شوید که آن‌ها دوباره به بازی شما بازمی‌گردند؟ در یادداشتی...

تجربه‌های زنان در ورزش‌های الکترونیکی: تفاوت‌های جنسیتی در بازخورد همسالان و...

«دریچه» در نظر دارد در ساختار جدید خود به معرفی مهمترین مقالات علمی که در حوزه بازی‌های دیجیتال به رشته تحریر درآمده است، بپردازد....

«کلش آو کلنز: منفور محبوب»

این ویدئو را از دست ندهید! اطلاعاتی در مورد یک بازی موبایلی که ایرانی‌ها تا پایان سال ۹۵ برای آن ۱۳۲ میلیارد تومان هزینه کرده‌اند.

اخبار بیشتر