Trending Now
ارائه بازی جدی FirstAid در رویداد جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۸
رتبه ششم در جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۸
دیجیتالبازهای کوچک
بازیهای دیجیتال سرگرمی غالب کودکان امروز هستند. این مسئله همزمان هم دغدغهای برای والدین به جهت نظارت بر الگوی صحیح مصرف کودکان است و هم فرصتی برای بهرهبرداری از ویژگیهای خاص بازیهای دیجیتال به جهت آموزش هرچه بهتر کودکان محسوب میشود.
فراخوان چهارمین دوره جایزه بازیهای جدی منتشر شد
رویداد جامع جایزه بازیهای جدی ۱۳۹۹ در سه بخش سمپوزیوم بازیهای جدی ۱۳۹۹، جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ و هکاتون بازیهای جدی ۱۳۹۹ برگزار...
اهمیت بازیهای رایانهای را آنطور که هست، جدی نگرفتهایم
در آخرین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، سالن آمفی تئاتر ساختمان فن بازار پارک فناوری پردیس میزبان برگزاری نشست ابرچالشهای حکمرانی در زیستبوم بازیهای...
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی به جمع حامیان چهارمین دوره جایزه بازیهای جدی...
ستاد توسعه علوم و فناوریهای شناختی با اعطای جوایز نقدی بالغ بر ۳۰ میلیون تومان و جوایز غیرنقدی از بازیها و مقالات برگزیده خود...
موفقیت پژوهشگران دایرک در همایش ملی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی
مقاله پژوهشگران دایرک در همایش ملی سواد رسانهای و مسئولیت اجتماعی به عنوان برگزیده ویژه معرفی شد.
تجربهخوانی بازی جدی مغزینه
بخش علمی «دریچه» از مجله تخصصی آنلاین دایرک به مطالعه موردی مراحل ساخت و عناصر مهم بازیهای مختلفی که بهتازگی تولید شدهاند، تحت عنوان...
سخنرانی دکتر امیر زرکش در جشن پنج سالگی بازیهای جدی
The K-12 Innovation Game
فراخوان سومین رویداد جایزه بازیهای جدی (SeGaP2019) منتشر شد
دانلود فراخوان
رویداد جامع جایزه بازیهای جدی، سالانه توسط بنیاد ملی بازیهای رایانهای تنها متولی این صنعت و با جذب حامیان این حوزه، برگزار میشود....
[td_block_social_counter facebook=”envato” twitter=”envato” youtube=”envato”]
محبوبترین ها
مطالب تصادفی
مجوز نمایهسازی مقالات سمپوزیوم در پایگاه IEEE Xplore دریافت شد
«سمپوزیوم بینالمللی بازیهای جدی» در فهرست کنفرانسهای تحت حمایت پایگاه استنادی IEEE Xplore مانند دورههای قبل (دومین کنفرانس تحقیقات بازیهای دیجیتال در سال 1397، سمپوزیوم...
بیشترین دیدگاه
کوییز آو کینگز: پدیده اجتماعی
و اما بازی Quiz of kings؛ این بازی که در ژانر Trivia تولید شده و گیمپلی بسیار سادهای از دید کاربر دارد، قطعا یک خاطره به یادماندنی از تاریخچه بازیهای دیجیتال در کشور ما را رقم زده است. این بازی در لیگ بازیهای رایانهای ایران ۲۰۱۷، پرمخاطبترین بازی در مسابقات بود. کوییز آو کینگز، همچنین یکی از پرمخاطبترین بازیها در ایران محسوب شده و نیز یکی از پردرآمدترین بازیها در کشور به حساب میآید.
شماره دوم: بازیهای دیجیتال و یادگیری
شماره دوم از ماهنامه مطالعات بازی یادگیری را به عنوان محوریت اصلی خود معرفی میکند و به عنوان حوزه مطالعاتی و جریانی بسیار قوی و روزآمد مورد تحلیل قرار میگیرد که طی آن مراکز علمی و دانشگاهی برای استفاده از اثرگذاری قدرتمند و مثبت بازیهای دیجیتال بر بازیکنان به منظور ارتقای سطح یادگیری بهره میبرند. این ماهنامه در شماره دوم، یادگیری مبتنی بر بازیهای دیجیتال یا آنچه که امروز DGBL شناخته میشود را به عنوان جریان قدرتمند تکنولوژی آموزشی معرفی میکند و در حقیقت مهر تاییدی بر اثرگذاری مثبت بازیهای دیجیتال میزند.
گردایه تابستان ۹۶
گزارش فصلی گِردایه، نشریهای دیجیتالی است که در ابتدای هر فصل منتشر میشود. در هر شماره از این گزارش، پس از رصد اطلاعات آماری سه ماهه اخیر در همه زمینههای مرتبط با بازی های دیجیتال، آماری را که منابع قابل اعتمادی داشته و از روش تحقیق قابل دفاعی برخوردار بوده باشد، انتخاب شده و به همراه تحلیل انسجام بخشی در این نشریه گردآوری میشود.