Sign in Join
  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
Sign in
Welcome!Log into your account
Forgot your password?
Create an account
Sign up
Welcome!Register for an account
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
Search
  • Sign in / Join
Sign in
Welcome! Log into your account
Forgot your password? Get help
Create an account
Create an account
Welcome! Register for an account
A password will be e-mailed to you.
Password recovery
Recover your password
A password will be e-mailed to you.

مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک)

  • گزارش‌های آماری و تحلیلی
    • گزارش‌های پیمایش ملی
    • اینفوگرافیک‌ها
    • مطالعات موردی
    • گزارش‌های تحلیلی
  • دریچه: مطالعات بازی
    • نشریات دوره‌ای
    • مرور منابع علمی
    • کتاب‌های دایرک
    • نشست گفتمان بازی
  • گردایه: مطالعات بازار
  • بازی‌های جدی
    • سیگپ
    • معرفی بازی‌های جدی
    • تجربه‌خوانی
  • خبرها
معرفی بازی‌های جدی

مروری بر بازی‌های جدی در حوزه سلامت (قسمت ۱)

2 می 2020
گردایه: مطالعات بازار

چشم‌انداز در حال تحول بازی‌های ورزشی در هند

29 آوریل 2020
گردایه: مطالعات بازار

پردرآمدترین ماه در تاریخ بازی‌های دیجیتال؛ درآمد بازی‌های دیجیتال در مارس...

27 آوریل 2020
معرفی بازی‌های جدی

بازی‌های جدی برای آموزش: مروری بر برخی از بازی‌های هدفمند آموزشی

22 آوریل 2020
گردایه: مطالعات بازار

کرونا چه اثری بر رفتار کاربران بازار گذاشته است؟

21 آوریل 2020
خبرها

مجموعه ESRB نماد جدیدی را برای اقتصاد بازی‌ها معرفی کرد: نمادِ...

15 آوریل 2020
گردایه: مطالعات بازار

گزارش ACI و Newzoo: تبدیل بازیکن به پرداخت کننده، درک تجربه...

14 آوریل 2020
خبرها

شرکت‌های فینالیست‌‌ SeGaP2019 شرکت‌ خلاق شدند

12 آوریل 2020
گزارش‌های تحلیلی

کدام بازی‌های موبایلی بالاترین امتیازها را می‌گیرند؟ / یادداشت دوم از...

11 آوریل 2020
مرور منابع علمی

آثار تعاملی و احساسات در گیم‌پلی

6 آوریل 2020
1...343536...60Page 35 of 60

هفتمین همایش بین‌المللی تحقیقات بازی‌های دیجیتال

مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) از سال 1394 با این هدف اصلی ذیل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تاسیس شد که سهم تحقیقات را در اکوسیستم بازی‌های دیجیتال در کشور ارتقا بخشد. در این راستا دایرک، تعاملی استراتژیک را با بازیگران اصلی این عرصه شامل شرکت‌های توسعه‌دهنده بازی، سرمایه‌گذاران، رسانه‌ها، دانش‌پژوهان و سیاست‌گذاران برقرار نموده است.

Contact us: direc1394@Gmail.com
  • درباره ما
© Digital Games Research Center